11 билки и суплементи за борба против депресијата

Слични

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете. Водич за...

Најмоќниот чистач за организмот

Најмоќниот чистач за организмот. Традиционален рецепт за напиток кој ќе...

Дали е корисно да се пие кефир ноќе?

Дали е корисно да се пие кефир ноќе? Вистина или...

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото. Самата сол...

Туна или лосос: што е поздраво?

Туна или лосос: што е поздраво? Прашање на денот! Зошто е...

Сподели

11 билки и суплементи за борба против депресијата.

Сојузниците против кошмарот.

Депресијата е нарушување на расположението кое влијае на повеќе од 17 милиони возрасни само во Соединетите држави. Сепак, се верува дека вистинската бројка е многу поголема, бидејќи многу луѓе со депресија не бараат третман од различни причини.

Ајде да погледнеме пет типа на депресивни нарушувања, кои споделуваат карактеристики како што се тага, раздразливост, празнина и когнитивни промени кои влијаат на функцијата:

  • Големо депресивно растројство (МДД)
  • Нарушувачко нарушување на расположението
  • Постојано депресивно растројство
  • Предменструално дисфорично нарушување
  • Депресивно растројство поради друга здравствена состојба

Депресивните нарушувања се третираат со лекови и психотерапија. Промените во животниот стил, вклучително и промените во исхраната и земање одредени додатоци, исто така може да им помогнат на луѓето со депресија. На пример, истражувањата покажуваат дека одредени витамини, минерали и други соединенија можат да бидат особено ефикасни во ублажувањето на симптомите на депресија.

Еве 11 додатоци кои можат да им помогнат на луѓето со депресија.

1. Омега-3 масни киселини

Омега-3 мастите се есенцијални масти, што значи дека треба да бидат вклучени во исхраната. Некои студии покажуваат дека додатоците на омега-3 можат да помогнат во лекувањето на депресијата. Општо земено, додатоците на омега-3 се здрав додаток во исхраната доколку не јадете често масна риба.

2. NAC (N-ацетилцистеин)

N-ацетилцистеин е претходник на амино киселините L-цистеин и глутатион. Глутатион се смета за еден од најважните антиоксиданси во телото и е критичен за регулирање на воспалението и заштита на клетките од оксидативно оштетување. Се покажа дека земањето Н-ацетилцистеин нуди многу здравствени придобивки, вклучително и зголемување на нивото на глутатион во телото, намалување на воспалението и ублажување на симптомите на депресија. Покрај тоа, може да ги подобри нарушувањата на невротрансмитери кај луѓе со психијатриски нарушувања. Нарушувањата на невротрансмитерите како што е допаминот може да бидат поврзани, меѓу другото, со нарушувања на расположението и шизофренија.

3. Шафран

Шафранот е светло обоен зачин кој е полн со антиоксиданси, вклучувајќи ги каротеноидите кроцин и кроцетин. Исто така, го зголемува нивото на расположение, го зголемува серотонинот во мозокот и значително ги намалува симптомите на депресија, иако се потребни дополнителни истражувања за подобро да се процени како шафранот може да помогне во лекувањето на депресијата.

4. Витамин Д

Витаминот Д е важна хранлива материја која игра многу клучни улоги во телото. За жал, многу луѓе немаат соодветно ниво на витамин Д, вклучувајќи ги и луѓето со депресија. Истражувањата покажуваат дека луѓето со депресија имаат поголема веројатност да имаат ниски или несоодветни нивоа на витамин Д. Витаминот Д може да се бори против депресијата преку различни механизми, вклучително и намалување на воспалението, регулирање на расположението и заштита од невролошки оштетувања.

5. Родиола – златен корен

Родиолата е растение поврзано со различни потенцијални здравствени придобивки кога се зема како додаток.Ги намалува симптомите на депресија и ја подобрува реакцијата на стрес, што може да му помогне на телото да се прилагоди на стресни ситуации. Ова растение може да покаже антидепресивни ефекти преку неговата способност да ја подобри комуникацијата со нервните клетки и да ја намали хиперактивноста на хипофизата.

6. Витамини од Б-комплексот

Витамините Б играат важна улога во невролошката функција и регулирањето на расположението. Витамините Б, вклучително и фолната киселина, Б12 и Б6, се потребни за производство и регулација на невротрансмитери како што се серотонин и допамин. Истражувањата покажуваат дека недостатокот на витамин Б12 и фолна киселина може да го зголеми ризикот од депресија, а дополнувањето со овие хранливи материи може да помогне да се намалат симптомите на депресија кај одредени групи луѓе. На пример, додатоците на фолна киселина може да ги намалат симптомите на депресија кај децата и возрасните кои имаат генетска мутација која влијае на метаболизмот на фолната киселина.

7. Цинк

Цинкот е метал кој е клучен за здравјето на мозокот и за регулирање на патиштата на невротрансмитери. Исто така, има антиоксидантни и антиинфламаторни својства, додека недостатокот на цинк е тесно поврзан со зголемен ризик од депресија и сериозноста на симптомите на депресија.

8. S-аденозилметионин

S-аденозилметионин е соединение што содржи сулфур, кое покажало добри резултати во лекувањето на депресијата. Природно се наоѓа во телото и игра важна улога во функцијата на мозокот. Кога се користи во комбинација со антидепресиви, помага да се подобрат симптомите на депресија.

9. Кантарион

Кантарионот е популарна билка за која е докажано дека помага во намалување на симптомите кај луѓето со блага до умерена депресија. Сепак, не се покажа дека е ефикасен во лекувањето на тешка депресија.

10. Магнезиум

Магнезиумот е елемент кој може да биде корисен за луѓето со депресија. Недостатокот на магнезиум е чест кај луѓето со депресија, а истражувањата покажуваат дека суплементацијата со него може да ги намали симптомите на депресија.

11. Креатин

Креатинот е органска киселина која игра важна улога, меѓу другото, во одржувањето на енергијата на мозокот: се смета дека модифицираните нивоа на енергија на мозокот се вклучени во развојот на депресија.

Депресијата е нарушување на менталното здравје кое погодува милиони луѓе ширум светот. Иако обично се лекува со лекови, некои луѓе можеби ќе сакаат да пробаат други безбедни методи како што се промени во исхраната или додатоци кои можат да ги намалат симптомите. Во секој случај, важно е да разговарате со вашиот лекар пред да земете каков било додаток за да бидете сигурни дека е безбеден за вашето тело и ги задоволува вашите потреби.

error: Content is protected !!