4 навики кои ќе го подобрат менталното здравје на вашето дете

Слични

Како да престанете да бидете сопруга која постојано се жали?

Како да престанете да бидете сопруга која постојано се...

Како и кога бебето почнува да го препознава своето име?

Како и кога бебето почнува да го препознава своето...

3 лесни начини за подобрување на исхраната на вашето куче

3 лесни начини за подобрување на исхраната на вашето...

Што се обидува да ви каже однесувањето на вашето куче?

Што се обидува да ви каже однесувањето на вашето...

Сподели

4 навики кои ќе го подобрат менталното здравје на вашето дете.

Грижата за себе е нешто што го правиме намерно за да ја одржиме нашата ментална, физичка и емоционална благосостојба.

Во овој поглед, грижата за себе е важна не само за воспоставување здрави навики, туку и за управување со различни форми на стресни ситуации кои можат да влијаат на менталното здравје на детето. Денеска ви носиме 4 идеи за грижа за себе, кои лесно може да се вклопат во секојдневниот живот на вашето дете.

Охрабрете го детето да биде отворено

Исклучително е важно детето да се чувствува доволно удобно кога сака да ги сподели своите чувства со вас. Покрај тоа, важно е да знаете како да го направите тоа правилно. Започнете разговор со вашето дете и дајте му до знаење дека вие сте некој кој се грижи за него и кој секогаш ќе го слуша без осуда. Ако вашето дете е срамежливо и тешко зборува за своите чувства, кажете дека е во ред ако се чувствува несигурно и обидете се заедно да откриете што ја предизвикува таа несигурност.

Поттикнувајте физичка активност

Истражувањата покажуваат дека физичките вежби се исклучително важни за менталното здравје. Согорувачката енергија (која децата ја имаат во изобилство) може да биде корисна за подобрување на расположението и ослободување од стресот. На децата им се препорачува да вежбаат секој ден, најмалку половина час. Искористете го времето после училиште за да возите велосипед со вашето дете или да пешачите до паркот каде што ќе игра. Ако детето е заинтересирано за спорт, тоа е најдоброто нешто што можете да го направите за неговото ментално здравје.

Одвојте време за забава

Важно е да дадете приоритет на времето за забава во текот на денот, кога станува збор за вашето малечко. Може да биде самостојна игра или со некој друг, не е важно. Пожелно е да се најде начин да му се направат поинтересни секојдневните активности на детето, особено ако знаете дека не ужива особено во нив. Ако, пак, сака музика, не го обвинувајте што со часови ги слуша песните на неговиот омилен бенд. Ако веќе еднаш сте го предупредиле дека не ја завршил домашната задача, а гледате дека чита книга со интерес, нека ја заврши. Не треба да бидете синоним за ништо што ја расипува забавата.

Подржувајте ја креативноста

Кога зборовите не го даваат посакуваниот ефект, можеме да ги изразиме нашите емоции со помош на креативноста. Активностите како што се боење или водење дневник се одлични за децата, бидејќи им помагаат да го изразат она што го чувствуваат без да кажат збор. Понекогаш е полесно да се опише во боја што се случува во нашата глава, отколку да користиме зборови и говор. Можете исто така да му дозволите на детето да обликува фигури од глина, да направи нешто од картон или дрво или едноставно да состави лего коцки.

error: Content is protected !!