5 навики кои ќе ја подобрат вашата утринска рутина

Слични

6 совети како да станете утрински тип (дури и во зима)

6 совети како да станете утрински тип (дури и...

Три вештини кои треба да ги совладате пред Нова година

Три вештини кои треба да ги совладате пред Нова...

Како да се заштитите од навредите на другите луѓе?

Како да се заштитите од навредите на другите луѓе? Како...

5 причини за емоционални испади

5 причини за емоционални испади. Повеќето луѓе, вклучувајќи ја и...

Сподели

5 навики кои ќе ја подобрат вашата утринска рутина.

На секого му треба лесно, воздушно и безгрижно време да испие чаша чај или кафе, да слуша музика и да се подготви за остатокот од денот. Сепак, изминатата година, со многу големи промени, ме натера да размислувам: какви промени треба да направам во утринската рутина со цел тие да внесат поголема рамнотежа во моите животни цели?

Топла лимонада наместо кафе

Ова е едноставен утрински чекор кој, ако ништо друго, помага при хидратација . Ова беше дополнителен чекор во мојата рутина, така што дефинитивно морав да ја зацврстам таа навика со текот на времето, но вредеше. Многу ми се допадна жешката лимонада, и кога ќе ми здосади повторно се враќам на чајот. Секако, овој нов ритуал беше посвеж од кафето, ме стопли и делуваше како помалку кисела основа за стомакот од кафето.

Вежбање на наизменичен пост

Не знам дали сте чуле за наизменичното објавување. Колку повеќе истражував, толку повеќе бев убедена дека овој пост ќе ми помогне да ги остварам своите цели. Читајќи повеќе за тоа, научив дека грицкањето цел ден може да го забави дигестивниот систем и не му дозволува на телото добро да ја апсорбира храната и неговите хранливи материи . Пробувањето на оваа диета неколку недели беше барем прилагодување, па решив да бидам супер-одговорна за тоа што и кога јадам. Јас ги заменив случајните грицки доцна во ноќта со чај и вода. Знам, не е баш најсреќната алтернатива, но да речеме дека ќе бидете најхидрираната личност што ја познавате, што ќе ја направи вашата кожа среќна.

Кажете им ДА на смутињата

Не можам да кажам дека некогаш сум бил страстен обожавател на сокови, но додека барав природни начини за зајакнување на имунитетот на дневна основа , наидов на едноставно исцедено овошје. Само да ви кажам: моето ниво на енергија никогаш не беше поголемо, размислувањето беше појасно и можев да кажам дека нивото на стрес беше малку пониско.

Туш со ладна вода

Ова беше убедливо најтешката работа, особено во овој период од годината. Сепак, она што го добивате со ова ви дава мотивација да ја претворите славината во поладна вода додека се бањате. Некои од придобивките се: намалено воспаление, зголемена циркулација, зајакнат имунитет, зголемена енергија и повеќе хидрирана кожа . Дефинитивно се чувствував поенергично, а кожата ми беше помалку воспалена на места каде што обично е сува. Се чувствував како да дишам подлабоко, што му помогна на моето тело да се прилагоди на постудената вода.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by visual magazine (@comely.way)

Мало истегнување

Никогаш не сум се чувствувала поенергично или помалку стресно отколку по ригорозен тренинг. Оваа рутина ќе им се допадне на оние кои се наоѓаат во јога, пилатес или медитација. Не сакам да дадам прецизни движења или совети, само направете нешто што ќе ве придвижи и фокусирајте се на градење посилна врска со себе додека вежбате. На крајот од овие вежби, не заборавајте да се истегнете. Исто така, би било добро да ја вежбате техниката на длабоко дишење и да ја воведете откако ќе завршите со истегнување.

error: Content is protected !!