5 навики во исхраната кои ги оптоваруваат вашите црева

Слични

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете. Водич за...

Најмоќниот чистач за организмот

Најмоќниот чистач за организмот. Традиционален рецепт за напиток кој ќе...

Дали е корисно да се пие кефир ноќе?

Дали е корисно да се пие кефир ноќе? Вистина или...

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото. Самата сол...

Туна или лосос: што е поздраво?

Туна или лосос: што е поздраво? Прашање на денот! Зошто е...

Сподели

5 навики во исхраната кои ги оптоваруваат вашите црева.

Се чини дека во последно време сите зборуваат за важноста на здравјето на цревата. Од земање пробиотици до консумирање храна богата со растителни влакна.

Здравјето на цревата е во прв план со причина, бидејќи според истражувањата, здравите црева се многу важни за нашето ментално здравје и расположение, за превенција од хронични болести, па дури и за подобро варење.

Со толку многу информации, се чини дека правилното здравје на цревата и микробиомот (кој го контролира метаболизмот и варењето на вашето тело) веројатно треба да бидат приоритет за сите нас.

Сепак, постојат некои стапици кои можат да имаат спротивен ефект, а тие се следните

Брзо јадете

Првиот чекор во варењето е џвакањето, а кога не ја џвакате добро храната (кога јадете брзо), дигестивниот систем не е подготвен да ги ослободи ензимите потребни за нејзино разградување. Ова значи да го подготвите вашето тело за надуеност, дијареа, металоиди, рефлукс на киселина, грчеви, варење, гасови, гадење и многу повеќе, бидејќи големи парчиња сирова храна влегуваат во дигестивниот систем во време кога нема доволно ензими да ги разградат.

Јадете многу слатка храна

Конзумирањето премногу додаден шеќер може негативно да влијае на вашите црева. Поточно, шеќерот влијае на цревниот микробиом и може да доведе до хронично воспаление, слабеење на гастричната слузница. Некои студии покажаа дека нарушувањето на цревниот микробиом може да доведе до воспаление на дебелото црево и воспалителни болести како што е Кронова болест.

Еден од најдобрите начини за намалување на шеќерот е да започнете со мали промени. На пример, наместо да јадете 2 колачиња за десерт, земете едно. Поточно, заменете ги овошните колачиња со бобинки или јаболка, кои ги хранат добрите бактерии во цревата.

Не јадете доволно зеленчук

Зеленчукот е богат со влакна кои ги хранат добрите бактерии во цревата, стимулирајќи го нивниот раст и зајакнување на цревната слузница. За возврат, добрите бактерии во него помагаат во борбата против воспалението низ телото.

Ако не сакате зеленчук, можете да најдете други начини да го додадете во јадењата што веќе ги сакате.

Јадете стоејќи

Колку пати сте застанале во близина на шкаф или фрижидер и сте грицкале нешто кога сте биле гладни? Веројатно тоа се случува почесто отколку што мислите, па јадете повеќе и побрзо отколку што треба.

Но, кога не ја џвакате храната правилно, не му давате на мозокот доволно време (20 минути) да препознае дека стомакот е полн. Ова пак предизвикува проблеми со цревата.

Конечно, вежбајте веднаш по оброкот

Варењето бара крв и енергија. Така, кога вежбате веднаш по оброкот, може да добиете грчеви и варење, бидејќи крвта се отстранува од цревата и варењето се прекинува за да се даде предност на исхраната на мускулите.

error: Content is protected !!