Топ 5 работи кои иднината на нашата работа ќе ја направат подобра

Слични

Како и колку често треба да ги чистите вашите слушалки?

Како и колку често треба да ги чистите вашите...

Најкорисните апликации што може да ги употребуваме

Најкорисните апликации што може да ги употребуваме. Добро, време е...

Редок Мерцедес што докажува дека АМГ отсекогаш бил пред своето време

Редок Мерцедес што докажува дека АМГ отсекогаш бил пред...

Онлине купување: Предностите и недостатоците

Пред да се случи пандемијата многу луѓе беа скептици...

Сподели

Сигурно сте се запрашале каква ќе биде нашата работа во иднината, ќе биде ли подобра или полоша, во овој краток осврт ќе се обидеме да дадеме 5 насоки во кои е можно да се движат работните места од иднината.

Минатата година нè научи на сите вредни лекции што длабоко ќе ја обликуваат иднината на работата – од наоѓање нови начини за виртуелно поврзување, до водење со емпатија. Искуството на вработените е повеќе од маси за пинг-понг и закуски: станува збор за создавање и одржување на значајна култура за вработените, без оглед каде седат.

Модел кој работи од секого може да биде тука за да остане, но тоа не значи дека канцеларијата е подготвена. Всушност, за многу вработени во Salesforce, отсуството само ги зголеми нашите срца уште поголеми. Во неодамнешното истражување на вработените, откривме дека 72% од вработените сакаат да се вратат на работа, гладни за обврски, соработки и иновации кои произлегуваат од канцелариски собири.

Додека гледаме на 2021 година, работодавците имаат моќна можност да го комбинираат најдоброто телекомуникациско и канцелариско искуство на начин што повеќе им одговара на сите. Еве пет начини на кои можеме да ја замислиме иднината на работата:

1. Третирајте ги вработените како клиенти

Со брзото унапредување на мобилната, социјалната и AI технологијата, луѓето сега очекуваат компаниите да обезбедат високо персонализирани дигитални искуства. Како резултат, компаниите се натпреваруваат да ги надградат своите системи за да го подобрат ангажманот на клиентите, но во многу случаи тие го оставија искуството на вработените.

Пандемијата го стави ова во центарот на вниманието, бидејќи многумина од нас ги преселија своите канцеларии во своите домови, а компаниите се чини дека се најдоа со целосно далечна работна сила преку ноќ. Според истражувањето на HBR, 62% од директорите сакаат поефикасни иницијативи за искуство со вработените – но помалку од една третина од вработените велат дека работодавачите им даваат предност. Без соодветна инфраструктура, искуството на вработените ќе остане во овој нов дигитален свет, од работа насекаде.

На компаниите им се потребни алатки за вработување вработени и поврзување на работната сила. Технологијата може да се искористи за да се создадат повеќе искуства слични на потрошувачи кои длабоко ги ангажираат вработените за време на нивното патување во компанијата – од привлекување и започнување до поттикнување континуиран успех во кариерата. Компаниите треба брзо да се прилагодат и да создадат порелевантни и ангажирани искуства на вработените каде и да се – исто како нас за клиенти.

2. Флексибилноста е клучна

Работниот ден од девет до пет е мртов. Во нашиот секогаш вклучен, секогаш поврзан свет, веќе нема смисла да се очекува од вработените да работат осумчасовна смена и успешно да ја вршат својата работа.

Без разлика дали имате глобален тим за управување со временската зона, улога базирана на проекти, која е позафатена или побавна во зависност од сезоната, или едноставно треба да ги балансирате личните и професионалните обврски во текот на денот, на работниците им треба флексибилност за да бидат успешни.

Ова беше особено очигледно во текот на изминатата година кога многу вработени се соочија со нови предизвици како што се децата во домашно школување кога училиштата се затворени или кога се занимаваат со болни членови на семејството за време на пандемија.

Работодавците мора да им веруваат на своите работници да ја завршат работата за време на распоредот што најдобро одговара на нив и на нивните тимови и да обезбедат флексибилни опции за да им помогнат да бидат уште попродуктивни, додека спречуваат исцрпеност.

За време на пандемија, го овластивме секој водач да примени начини да им помогнеме на вработените да најдат рамнотежа, што резултира со одредени слободни денови, слободни денови секоја недела, надоместоци за ручек и вечера и други добротворни иницијативи.

Со зголемена флексибилност и креативни стратегии за отсуство, работодавачите ќе им помогнат на своите работници да бидат здрави и среќни, што на крајот ќе доведе до подобри резултати за компанијата.

Работодавците ќе помогнат да ги одржуваат своите работници здрави и среќни, што на крајот ќе доведе до подобри резултати за компанијата работодавците ќе помогнат нивните работници да бидат здрави и среќни, што на крајот ќе доведе до подобри резултати за компанијата.

3. Прифатете го емпатичкото лидерство

Како што компаниите продолжуваат да работат од дома, лидерството доби ново значење, а улогата на лидерите на луѓето значително се зголеми.

Менаџментот денес бара многу повеќе од постигнување резултати и продуктивност – тоа значи одржување на културата на компанијата во живот и служење како спас за вработените додека тие се движат низ предизвиците на теле-работата.

Всушност, 75% од нашите вработени го наведуваат својот менаџер како најценет извор на информации. За мене лично, го запознав мојот тим на многу подлабоко ниво. Запознав деца и домашни миленици и бев поканет во домовите преку видео повик.

Ова подлабоко ниво на разбирање ми овозможи да бидам подобар, поемпатичен водач. И ова е нешто што мојот тим помогна да се промовира низ целата компанија со нова обука и ресурси кои им помагаат на менаџерите да прераснат во нивната проширена улога и да ги водат своите тимови со емпатија. Со емпатија и разбирање.

4. Отклучете го инклузивниот талент

Моделот на работа од каде било отклучи нови можности за продуктивност и раст. Бидејќи телеуработувањето продолжува во 2021 година и пошироко, работодавците имаат можност да ги надминат традиционалните граници и да искористат нови барови на таленти за да изградат поиновативна, разновидна и инклузивна работна сила.

Со градење стратегија за талент без традиционални граници како што е локацијата, компаниите можат да го прошират своето пребарување надвор од урбаните центри и да го поздравуваат неискористениот талент од новите заедници и географските области.

5. Создади нова магија на работното место

Едно е сигурно, ние не се враќаме назад како што беше. Но, тоа не значи дека канцелариите нема да се отворат повторно. Повеќето од нашите вработени сакаат да се вратат во канцеларијата барем дел од времето по пандемијата – а помалку од 10% велат дека сакаат да работат далечински цело време.

Во 2021 година, работодавците имаат можност да ја пресоздадат магијата на работното место. Помина времето на морето на работни маси – канцелариите повторно ќе бидат замислени како центри на заедницата што ќе примат похибриден стил на работа прилагодена на лична соработка и ангажман.

Изминатата година донесе брзи и неверојатни промени кои суштински го променија начинот на работа. Иако ова создаде многу предизвици, тоа исто така создаде нови можности за компаниите и вработените да бидат поиновативни, да најдат повеќе рамнотежа, да станат подобри лидери и да создадат поразновидна и поинклузивна работна сила.

error: Content is protected !!