6 совети како да станете утрински тип (дури и во зима)

Слични

Три вештини кои треба да ги совладате пред Нова година

Три вештини кои треба да ги совладате пред Нова...

Како да се заштитите од навредите на другите луѓе?

Како да се заштитите од навредите на другите луѓе? Како...

5 причини за емоционални испади

5 причини за емоционални испади. Повеќето луѓе, вклучувајќи ја и...

5 причини зошто секогаш се чувствувате уморни

5 причини зошто секогаш се чувствувате уморни. Дали се чувствувате...

Сподели

6 совети како да станете утрински тип (дури и во зима).

Можеме ли да следиме одредени совети и да се тренираме да се будиме многу рано наутро?

Дали е можно да се разбудите рано наутро додека надвор е ладно и уште не осамнало? Одговорот е да, тоа е можно, но потребно е трпение и упорност.

Без разлика дали отсекогаш сте биле утрински или вечерни типови, или станувате рано само поради работа, постојат начини да ја промените вашата рутина и да го правите тоа со радост. Нормално е да имате мозок кој се буди и е продуктивен на дневна светлина и спие кога надвор е темно. Го знаеме тоа, но дали можеме да следиме одредени совети и да тренираме да се разбудиме многу рано наутро, по можност добро расположени и одморени?

Не правете големи промени во распоредот за спиење

Најважно од се е квалитетна програма за спиење. Кога ќе ја усвоиме и ќе научиме постојано да ја следиме, полесно е да станеме рано. Поентата е, не се обидувајте да направите голема промена одеднаш. Ајде да одиме малку по малку.

Не притискајте одложување на будилникот

Знаеме дека тоа е најтешкиот дел, но тоа е најголемата пречка што треба да ја надминете. На овој начин го прекинувате природниот начин на будење. Штом ќе го слушнете алармот, одвојте неколку минути за да го организирате умот и да станете.

Утринска вежба

Не е толку невозможно. Изберете вежба која ви одговара и оставете ендорфините да ве обземат.

Туширање

Утринското капење ве освежува, релаксира и во исто време правилно ве буди. Избегнувајте многу ниски и многу високи температури на водата.

Чувствувајте се малку благодарни

Звучи живописно и клише, но во реалноста не е. Во животот ништо не се дава, па затоа е важно да се чувствувате благодарни што сте добро штом ќе ги отворите очите. Според медитацијата која ги активира невроните, кога денот започнува со благодарност и длабоко дишење, дури и за 3 минути, духот е воздигнат и поверојатно е дека позитивните работи ќе се случат во текот на денот.

Направете кафе и прочитајте ја листата со задачи

Започнете го денот енергично со шолја ароматично кафе и прочитајте ја листата што ќе ја направите претходната вечер. Така ќе спиете помирно, чувствувајќи дека сте ги решиле сите нерешени задачи.

error: Content is protected !!