Шест телесни сигнали кои откриваат дека имате психички проблеми

Слични

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете. Водич за...

Најмоќниот чистач за организмот

Најмоќниот чистач за организмот. Традиционален рецепт за напиток кој ќе...

Дали е корисно да се пие кефир ноќе?

Дали е корисно да се пие кефир ноќе? Вистина или...

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото. Самата сол...

Туна или лосос: што е поздраво?

Туна или лосос: што е поздраво? Прашање на денот! Зошто е...

Сподели

Шест телесни сигнали кои откриваат дека имате психички проблеми

Дали некогаш сте се запрашале дали проблемите со варењето или спиењето и пречестото менување на вашите планови, може да укажуваат на анксиозно растројство? Ќе ви кажеме на кои симптоми треба да внимавате.

Секој четврти човек во Англија секоја година доживува некаков психички проблем, а во Србија депресијата, анксиозноста и силниот стрес се својствени за околу 38% од испитаниците.

Анксиозноста е најчест и најголем проблем кај светската популација. Таа го загрижува луѓето од цел свет и тоа почесто отколку што изгледа. Симптомите не се ограничени на анксиозност, неможност за одмор и страв. Општото анксиозно растројство може да се манифестира физички. Постојат шест знаци кои укажуваат на тоа дека, можеби, имате ментални проблеми.

Главоболка

Главоболката е еден од главните симптоми на анксиозното растројство. Недоволното спиење, пречестото размислување, напнатоста во рамената и во горниот дел од грбот и чувството на засилен страв, се симптоми на анксиозност што може да доведе до главоболка. Ова главоболка, обично, е поради напнатост. Таа најчесто исчезнува по неколку часа, но може да трае и неколку дена. Ако чувствувате главоболка неколку пати неделно или ако мислите дека болката е многу интензивна, неопходно е да посетите терапевт или невролог.

Краток здив

Нападите на паника се карактеризираат со зголемена анксиозност и со кратко плитко дишење кое тешко може да се контролира. Националната здравствена служба ги класифицира отежнато дишење и екстремно силното, брзо или неправилно чукање на срцето, како симптоми на анксиозно растројство. Ако чувствувате дека не можете да дишете доволно длабоко или ако редовно чувствувате притисок во пределот на градниот кош, имате причина да се консултирате со лекар.

Проблеми со спиењето

Недоволното спиење може да сигнализира анксиозност. Обрнете внимание на шемите на спиење и проценете дали имате проблем да заспиете или да се разбудите неколку пати во текот на ноќта. Ако не се чувствувате одморени кога ќе се разбудите, постои причина за загриженост. Ако вашите напори не вродат со плод, а уморот сепак се акумулира, треба да посетите лекар. Имајте на ум дека несоницата се смета за физички симптом на општо анксиозно растројство.

Бруксизам

Треба да знаете и дека болката во мускулите, напнатоста и сувата уста, се физички знаци на анксиозно растројство. Ако често ја стегате вилицата во текот на денот или навечер, или, можеби, дури и чкртате со забите во сон, ова е јасен сигнал за акција. Бруксизмот може да доведе до оштетување на забите и болка во ушите, но, исто така, и до главоболки и болки во мускулите на лицето и до нарушување на спиењето. Ако крцкате со заби, посетете го вашиот стоматолог да ве советува да имате посебна заштита во вид на паста за заби. Алтернативно, за намалување на стресот и на анксиозноста, можете да се обидете и со вежби за релаксација на мускулите или со примена на когнитивна терапија.

Дигестивни проблеми

Често слушаме како луѓето велат дека чувствуваат вознемиреност во стомакот или цревата. Важно е да знаете дека анксиозноста може да го наруши балансот на варењето со забавување или забрзување на варењето. Од една страна, тоа може да доведе до надуеност, запек и болки, а од друга страна — до дијареа и чести посети на тоалет. Ако се грижите многу, вашиот дигестивен систем, исто така, ќе стане „нервозен“. Пред да барате проблем во гастроинтестиналниот тракт, запрашајте се каква е вашата ментална состојба. Можеби решението ќе биде токму тука.

Често избегнување или менување на плановите

Ова е прилично суптилен знак бидејќи социјалниот живот не се смета за физички симптом на болеста. Но, ако постојано избегнувате планови или ако ги менувате, ќе го забележите тоа, како и вашата околина. Кога вознемиреноста е голема, можете да најдете каков било изговор да не се гледате со пријателите или да одите на деловен состанок бидејќи тоа влијае на зголемување на вознемиреноста. Исто така, можете  ненадејно да ја промените маршрутата за да избегнете одредени области. Ако оваа ситуација ви звучи познато, задолжително посетете лекар и разговарајте за симптомите на анксиозното растројство што ве мачат.

error: Content is protected !!