6 трикови кои ќе ви помогнат да пиете повеќе вода

Слични

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете. Водич за...

Најмоќниот чистач за организмот

Најмоќниот чистач за организмот. Традиционален рецепт за напиток кој ќе...

Дали е корисно да се пие кефир ноќе?

Дали е корисно да се пие кефир ноќе? Вистина или...

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото. Самата сол...

Туна или лосос: што е поздраво?

Туна или лосос: што е поздраво? Прашање на денот! Зошто е...

Сподели

6 трикови кои ќе ви помогнат да пиете повеќе вода.

Ако немате навика да пиете вода во текот на денот, ова се начини да ја промените.

И додека различни диети се појавуваат секој ден и исчезнуваат уште побрзо на брановите на нови откритија и трендови – една активност е секогаш присутна и не е под влијание на трендовите или нешто друго. Тоа е нашата основна потреба – внесување на вода.

Досега, веројатно веќе знаете дека дневна доза вода го одржува правилното функционирање на телото, ја прави кожата чиста и помага да се изгуби телесната тежина.

Конзумирањето на водата не мора да биде стресно или здодевно. Постојат голем број начини да ја направите забавна вашата нова здрава навика.

1. Поставете аларм

Нормално е некои луѓе да не пијат капка вода во текот на работното време. Ова се случува затоа што тие се зафатени со работа и не чувствуваат потреба за тоа. Затоа треба да поставите аларм што ќе ве потсетува да пиете чаша вода секој час.

2. Секогаш носете шише вода со вас

Кога излегувате од дома, погрижете се да го понесете телефонот, клучевите и паричникот. Сега можете да додадете шише вода на тоа. Ако носите шише вода со вас, најверојатно ќе го испиете.

Ова е одлична работа ако работите канцелариска работа, бидејќи можете да го ставите шишето на вашата работна маса како потсетник дека треба да го испразните до полувреме.

3. Додадете вкус на водата

Водата со природни вкусови на овошје и билки е совршено и здраво освежување. Додадете сецкани плодови во бокалот со вода, како што се лимон, портокал, нане …, и тие ќе и дадат на водата убав вкус и во исто време ќе делуваат како блага детоксикација на вашето тело.

4. Пијте вода со други пијалоци

Добар начин да останете хидрирани е да имате секогаш чаша вода како додаток на омилениот пијалок. Овој совет е особено точен за оние кои го започнуваат денот со кафе.

5. Ставете чаша вода на ноќната маса

Сите се будиме дехидрирани, а рехидратацијата наутро е важна за поддршка на енергија, продуктивност и концентрација. Не само што чаша вода ќе биде едно од последните работи што ќе ги видите пред да заспиете, туку ќе биде и првото нешто што ќе ви падне на ум наутро.

6. Слушајте го вашето тело двапати

Понекогаш телото ја препознава потребата за вода како потреба за храна, така што луѓето во таа ситуација веднаш посегнуваат по неа . Затоа, треба да го слушате вашето тело и прво да пиете чаша вода, па дури потоа да видите дали сте навистина гладни.

error: Content is protected !!