7 чекори за надминување на бесот!

Слични

Оваа е најопасната форма на манипулација!

Оваа е најопасната форма на манипулација! Како да препознаете ментална...

13 најубави цитати од глумицата Џенифер Анистон

13 најубави цитати од глумицата Џенифер Анистон. „Откако ќе разберете...

Како да ги негувате собните билки во текот на летото?

Како да ги негувате собните билки во текот на...

Сподели

7 чекори за надминување на бесот!

Кога сме лути, воопшто не постапуваме рационално. Лутината нè спречува да размислуваме правилно и да носиме добри одлуки, слично како пијан човек да не знае кога е време да престане да пие алкохол. Во такви моменти, ние ја покажуваме нашата најпримитивна страна и ризикуваме да ги избркаме сите луѓе кои ни мислат добро.

Што правите ако чувствувате лутина релативно често од една или друга причина?

Психолозите препорачуваат да ги поминете следниве седум чекори.

1. Идентификувајте ги предизвикувачите на вашиот гнев

Овие можат да бидат, на пример, злонамерни коментари на кои сте изложени на работа, несоодветно однесување на блиска личност или фрустрација што ја чувствувате заради некои ваши неуспеси.

2. Ставете се во позиција на личноста која ве изнервирала

Откријте дали сте предизвикале лутина со некои ваши постапки, поради што сега ви враќа.

3. Обрнете внимание на реакцијата на вашето тело

Кога сме лути, срцето чука побрзо, лицето станува црвено, а некои луѓе исто така чувствуваат затегнатост на мускулите на рамото.

4. Направете нешто што ве опушта

Некои луѓе се релаксираат со медитација, други се релаксираат со музика и многумина треба да излезат надвор за да се смират целосно по напад на гнев. Изберете метод што ви дава најдобри резултати.

5. Вежбајте да се справувате со лутината

Замислете типична ситуација што ве лути и обидете се да откриете што е тоа што треба да го направите за да не се вознемирите повторно кога ќе ви се случи нешто слично.

6. Бидете свесни дека чувството на лутина е сосема нормално

Човечки е да се лути од време на време. Сè додека не ви се случува премногу често, нема причина да се грижите.

7. Не биди премногу строг кон себе по излив на гнев

Во ред е конструктивно да ги анализирате своите постапки со кои навистина не сте горди, но е контрапродуктивно да потрошите многу време на тоа, особено кога ќе можете подобро да го искористите за некои повредни цели.

error: Content is protected !!