7 популарни намирници кои се полни со скриен шеќер: За некои, се лажеме дека сe здрави

Слични

Изгоревте на сонце? Еве што да направите кога кожата ќе почне да се лупи

Изгоревте на сонце? Еве што да направите кога кожата...

Прочистете ја водата од чешма природно со состојките што ги имате во домот

Прочистете ја водата од чешма природно со состојките што...

Главните индикатори дека вашето тело има недостаток на витамини

Главните индикатори дека вашето тело има недостаток на витамини. Постојат...

Се верува дека смоквата е најлековито овошје на светот

Се верува дека смоквата е најлековито овошје на светот. Смоквата...

Сподели

7 популарни намирници кои се полни со скриен шеќер: За некои, се лажеме дека сe здрави.

Некои намирници за кои сме убедени дека се здрави намирници се всушност штетни за нашето тело.

Нутриционистите препорачуваат жените да консумираат 24 грама шеќер на ден, додека за мажите е пожелно да биде до 36 грама.

На пример, само една конзерва сода содржи скоро 40 грама шеќер.

Сепак, фактот дека газираните пијалоци се полни со шеќер не е ново, но не е толку добро познато дека готовата супа од домати може да содржи и до 20 грама шеќер. Една чаша од вашиот омилен сок од јаболко, дури и ако на етикетата пишува дека е „без додаден шеќер“, содржи дури 25 грама шеќер .

Нутриционистите предупредуваат дека има јадења што содржат многу повеќе шеќер отколку што можеме да замислиме.

1. Готова супа

Кога проучувате што содржи супата од вреќата, ќе забележите дека само една вреќа може да содржи повеќе шеќер отколку што се препорачува за консумирање на дневна основа.

Ова е особено честа појава кај супите базирани на домати, каде шеќерот се користи за да се балансира киселоста.

2. Јогурт со малку маснотии

Иако храната со малку маснотии може да биде примамлива за оние кои се обидуваат да живеат поздрав начин на живот, треба да размислите да користите таква храна, особено јогурт.

Еден дел обичен јогурт со полно маснотии има 4,7 грама шеќер, додека дел од диетален јогурт може да содржи од 6 до 12 грама шеќер.

Додавањето шеќер во храна со малку маснотии се користи за да се компензира загубата на вкусот, а многу јогурти со малку маснотии содржат и нездрави засладувачи, како што се сахароза или сируп од пченка.

3. Прелив за салата со малку маснотии

Слично на јогуртот, преливите за салати, кои имаат помалку маснотии и калории, содржат дополнителни количини шеќер.

Само две лажици прелив за салата содржи 7 до 10 грама дополнителен шеќер.

Затоа експертите препорачуваат сами да си направите прелив за салата дома за да бидете сигурни дека немаат дополнителен шеќер, конзерванси или други нездрави состојки.

4. Кечап

Ова е еден од најпопуларните додатоци на храна ширум светот. Многу луѓе сакаат да го додаваат во големи количини во готова пица или да ја јадат со помфрит. Меѓутоа, кога јадете само една лажица кечап, сметајте на тоа дека ќе јадете цела коцка шеќер – кечапот е толку сладок.

Имено, една лажица кечап содржи приближно 4 грама шеќер , но и значителни количини на сируп од пченка, за кој нутриционистите тврдат дека е особено штетен поради неговата сладост.

5. Путер од кикирики

Популарното ширење е добар извор на протеини, но само ако го подготвите дома . Фабрички путер од кикирики е полн со нездрави масла и додаден шеќер – само две лажици путер од кикирики содржат 8 грама шеќер.

6. Чипсови

Во просек од 3 до 5 проценти шеќер е во вреќа со крцкави чипови .

Ова е особено честа појава кај сè попопуларните чипсови со вкусови на скара, сладок чили или мед. Чиповите содржат и многу јаглени хидрати, кои нашето тело ги претвора во гликоза.

7. Сушено овошје

Сушеното овошје се смета за здрава закуска. Богато е со витамини, влакна и антиоксиданси, а особено се препорачува за луѓе кои имаат слаба перисталтика.

Меѓутоа , кога плодовите се дехидрирани или сушени, содржината на вода се отстранува, но шеќерите остануваат. Сепак, сувото овошје е најдобриот избор од сите наведени намирници од оваа листа, бидејќи содржи влакна, и затоа ве одржува сити подолго.

error: Content is protected !!