Седум знака кои покажуваат дека јадете премногу леб. Овој хаос во телото не смее да се игнорира

Слични

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете. Водич за...

Најмоќниот чистач за организмот

Најмоќниот чистач за организмот. Традиционален рецепт за напиток кој ќе...

Дали е корисно да се пие кефир ноќе?

Дали е корисно да се пие кефир ноќе? Вистина или...

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото. Самата сол...

Туна или лосос: што е поздраво?

Туна или лосос: што е поздраво? Прашање на денот! Зошто е...

Сподели

Седум знака кои покажуваат дека јадете премногу леб. Овој хаос во телото не смее да се игнорира

Лебот е една од незаменливите намирници на секоја трпеза. Сепак, тој треба да се консумира умерено бидејќи прекумерното внесување леб може да предизвика здравствени проблеми.

Зошто повеќето луѓе сакаат да јадат леб? Тој е вкусен, практичен и може да се носиме секаде.

Сепак, како и повеќето работи со толку добар вкус, и лебот може да има негативно влијание врз човечкото тело. И кога нашето тело е вознемирено, ни испраќа сигнали кои треба да ги препознаеме навреме.

Имате проблем со одењето во тоалет

Луѓето кои се нетолерантни на глутен или страдаат од целијачна болест, а не се свесни за тоа, често се чувствуваат надуено. И не е само тоа. Тие може да имаат проблеми со одењето во тоалет бидејќи цревата им се блокирани.

Можеби не сте нетолерантни на глутен, но сте многу чувствителни кога консумирате пченица и други житарки. Во овој случај најдобро е да направите повеќе тестови за да видите дали глутенот е штетен за вас.

Често сте гладни

Вистина е дека високо рафинираните житарки, како што се белиот леб, белиот ориз, ѓевреците и крекерите, се калорични. Тие функционираат на тој начин што ве принудуваат да јадете уште повеќе храна богата со шеќери. Затоа, кога се чувствувате дополнително тажно или кога сте под стрес, посегнете по оние рафинирани житарки што ќе направат да се чувствувате подобро за момент. Тоа се производите од цело зрно.

Студијата докажа дека овие производи можат да ви помогнат побрзо да го изгубите салото од стомакот отколку да го постигнете тоа со рафинираните житарки. Причината лежи во тоа што тие содржат повеќе витамини и минерали. Но, тоа не значи дека треба да претерате.

Ви се зголемува нивото на холестерол

Можеби лебот што го правите сами не е одговорен за зголемувањето на холестеролот, но пекарските производи имаат големо влијание. Производите како што се, на пример, кроасаните и колачите со путер, се богати со трансмасти. Оваа храна содржи многу путер и јајца кои може да влијаат врз зголемувањето на нивото на холестерол ако се консумира редовно.

Исто така, поголемиот број производи кои содржат глутен спаѓаат во истата штетна категорија. Овие производи се разликуваат и може да вклучуваат спакувани колачиња и колачи, крофни и пржена храна. Најдобро би било да се префрлите на житарки од цело зрно и да ја намалите употребата на пекарските производи.

Се појавуваат осип и акни

Сè што е направено од бело брашно и прехранбените продукти како што се, на пример, белиот ориз, тестенините и житарките може да предизвикаат проблеми со кожата. Како што покажа студијата, кај луѓето кои консумирале премногу рафинирани јаглехидрати постоел ризик ризик од развој на акни поголем за 30%. Тоа е, главно, затоа што овие производи се богати со шеќер, а тоа влијае за зголемување на нивото на инсулин.

Како одговор на ова зголемување, андрогените хормони стануваат поактивни и се појавуваат акни. Од друга страна, се чини дека луѓето кои не консумираат премногу шеќер, имаат помалку проблеми со акните.

По јадењето сте поспани

Кога консумирате премногу леб на дневна основа, во крвта се ослободуваат големи количини на инсулин. Инсулинот му помага на триптофанот да остане во крвта подолго отколку што вие би сакале. Триптофанот е аминокиселина која помага во производството на серотонин и мелатонин, два невротрансмитера кои помагаат расположението да биде стабилно. Тие, исто така, предизвикуваат поспаност и помагаат во регулирањето на циклусите на спиење и на будење.

Поради тоа, може да се чувствувате поспано и смирено по голем оброк полн со рафинирани житарки.

Се зголемува вашиот крвен притисок

Едно обично парче леб може да содржи до 230 мг сол, а тоа е 15% повеќе од горната граница на препорачаната дневна доза. Еден едноставен сендвич ќе има двојно поголема количина. Високо преработената храна во која се вбројуваат пицата, колачите и сендвичите, дополнително ја зголемува количината на натриум.

Последица од високиот внес на натриум е покачувањето на крвниот притисок, а тоа е виновникот бидејќи многу луѓе страдаат од срцеви заболувања и од мозочен удар.

Се менува вашето расположение

Лебот има способност да предизвика многу подеми и падови поради високиот процент на шеќер. Студијата покажа дека ако рафинираните житарки не се сварат правилно, нивните соединенија можат да стигнат до нечиј мозок и да предизвикаат некои ментални проблеми.

Постојат докази дека луѓето кои се чувствителни на пченица, се повеќе склони кон појава на шизофренија, биполарно растројство, депресија и анксиозност. Многу луѓе кои започнале диета без пченица и млечни производи забележале значително подобрување во поглед на нивното ментално здравје.

error: Content is protected !!