Ако спиете лошо и немате концентрација, еве го РЕШЕНИЕТО!

Слични

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете. Водич за...

Најмоќниот чистач за организмот

Најмоќниот чистач за организмот. Традиционален рецепт за напиток кој ќе...

Дали е корисно да се пие кефир ноќе?

Дали е корисно да се пие кефир ноќе? Вистина или...

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото. Самата сол...

Туна или лосос: што е поздраво?

Туна или лосос: што е поздраво? Прашање на денот! Зошто е...

Сподели

Ако спиете лошо и немате концентрација, еве го РЕШЕНИЕТО!

Дремувањето во попладневните часови со храна полна со растителни масти го намалува ризикот од кардиоваскуларни болести и умирање од срцеви удари.

Заедничката студија на медицинските училишта во Атина и Харвард покажа дека проценетиот ризик од смрт е дури 34 проценти помал кај луѓето кои спијат попладне.

Овој одмор е особено ефикасен за работните мажи, особено за пилотите на долгите комерцијални линии. Откриле дека само еден час да спиете односно да одморите во текот на летото ја зголемува будноста, концентрацијата и подготвеноста на пилотот во следните десет часа.

Попладневната дремка е лековита за зафатените мажи, особено за пилотите!

Ако дремат само 26 минути додека копилотот управува со авионот, општата будност и подготвеност се зголемуваат за 54 проценти и професионалната способност за 34 проценти. Утврдено е и дека попладневните спијачи страдаат помалку од несоница ноќе, и дека нивниот сон е континуиран подолг за 20 минути.

Тоа попладневно дремење е многу важно за телото и мозокот е потврдено од бројни светски умови. Меѓу нив беше и Алберт Ајнштајн, кој редовно дремеше во својата фотелја со молив во раката. Wouldе се разбудеше кога пенкалото ќе испаднеше и ќе удреше во подот.

На тој начин, тој се спречи да заспие во длабок сон, по што неговите мисли нема да бидат целосно јасни.

error: Content is protected !!