Ако вака го започнете денот се ќе биде СУПЕР : 5 најдобри начини да го подобрите расположението!

Слични

6 совети како да станете утрински тип (дури и во зима)

6 совети како да станете утрински тип (дури и...

Три вештини кои треба да ги совладате пред Нова година

Три вештини кои треба да ги совладате пред Нова...

Како да се заштитите од навредите на другите луѓе?

Како да се заштитите од навредите на другите луѓе? Како...

5 причини за емоционални испади

5 причини за емоционални испади. Повеќето луѓе, вклучувајќи ја и...

Сподели

Ако вака го започнете денот се ќе биде СУПЕР : 5 најдобри начини да го подобрите расположението!

Поради напорното секојдневие, сите често се чувствуваме растргнато, не знаеме што да правиме прво, што доведува до нервоза и вознемиреност. И кога ќе заврши денот, ние честопати сме апатични затоа што ни се чини дека се се врти на ист начин од ден на ден, што не депресира, а стресот станува наш верен придружник со кого не знаеме како да се однесуваме. Или знаеме, но сме безволни.

За да си помогнете, треба да најдете активности што ќе ве расположат, ќе ви дадат животна енергија. Не е важно што ќе изберете како стимуланс, туку тоа е она што ви се допаѓа, во што уживате.

Ако го направите тоа, среќата доаѓа сосема природно и спонтано, бидејќи телото реагира на чувството на задоволство со лачење на таканаречените хормони на среќата – сротонин, ендорфин и допамин.

Сосема е сигурно дека знаете во кој агол се крие вашето задоволство, но ние ќе ве потсетиме на некои активности кои ќе ви помогнат да ја вратите насмевката на вашето лице.

Сонот ги регенерира телото и душата

Квалитетниот сон е од клучно значење за здравјето, бидејќи ја обновува нашата сила, физичка и ментална, и придонесува за силен имунитет. По осум часа спиење, ќе се чувствувате свежо и сито за наредниот ден. Обидете се да легнете порано, дефинитивно пред полноќ. Никогаш не јадете најмалку два часа пред спиење, најдобро е да пиете чај од нане или чаша млеко.

И не е пожелно да гледате ТВ -програма или да ја разгледувате содржината на телефонот во креветот, овие активности треба да завршат во моментот кога одите во сферата на соништата, односно во бањата, а потоа и во кревет. Исто така, обидете се да се разбудите без аларм, бидејќи тоа е првиот аларм што ќе ве прави напнати.

Обидете се секогаш да одите во кревет во исто време, што ќе доведе до будење во одредено време, и сето ова ќе создаде природен аларм.

Започнете го денот со вежбање

Самата помисла да го започнете денот со физичка активност сигурно ќе ви ја крене косата. И тоа е во ред. Но, исто така е во ред да се потрудите и да се обидете да направите едноставни вежби за истегнување неколку дена, што, патем, може да се направат додека сеуште сте во кревет. Многу брзо ќе го сфатите корисниот ефект врз целиот организам.

Бидејќи наутро, телото лачи хормони кои се релаксираат и ослободуваат стрес и нервоза. За оние кои се малку поагилни, се препорачува гимнастика, која вклучува вежби за обликување, кои исто така не се премногу барани. Само запомнете ги часовите во салата и ќе знаете што да правите. Доволно е пет до десет минути активност, во зависност од состојбата и расположението.

Покрај тоа,  пешачите колку можете повеќе. Ако користите јавен превоз, слезете две постојки пред дестинацијата и пешачете до куќата. Ако живеете во зграда, избегнувајте го лифтот, но скалите треба да ви бидат сојузник за стекнување на кондиција.

Изборот на храната влијае на вашиот енергетски потенцијал

Храната што ја консумираме влијае и на нашето тело и на нашите мисли. Веројатно го знаете чувството на тежина после ручекот во кој уживавте, но после тоа се чувствувавте слаби, само подготвени да се испружите на кревет или фотелја. А причината за тоа е комбинацијата на храна што сте ја консумирале.

Цели зрна, печурки, зеленчук и овошје се богати со сложени јаглехидрати кои го стимулираат лачењето на серотонин, хормонот на среќата и задоволството. Од друга страна, знаеме колку се корисни рибите и јаткастите плодови за телото, бидејќи содржат омега 3 масни киселини.

Значи, ако вклучите риба во менито најмалку двапати неделно, ќе се чувствувате сити, без тежина во стомакот, подготвени за акција.

Бидејќи е сезона на разновидно овошје и зеленчук, не е тешко да се подготви вкусен и лесен оброк. Нека се состои од салати, месо / риба / мешунки и цели зрна.

Бирајте со кого го поминувате слободното време

Социјализацијата е секако клучна за здрава психа. Затоа, негувајте ги пријателски и семејни врски, бидејќи секој успех и неуспех е полесно да се поднесат со луѓе кои ве сакаат и разбираат.

Немојте да бидете мрзливи и апатични, бидејќи ништо не се зема здраво за готово, и во текот на неделата, направете план со кого ќе се видите со незадолжителен разговор. Можете да организирате состанок со драги луѓе во вашиот дом или да одите во блиското кафуле.

Колку и да го мразите сето тоа, направете напор, ќе видите дека ќе се чувствувате подобро по состанокот.

Времето во природа ги лечи сите рани

Не е кажано без причина дека сонцето е извор на живот. Сите ние обожаваме убаво време, кое не е без причина бидејќи влијае на нашиот енергетски потенцијал и чувството на среќа. Сонцето е извор на витамин Д, кој е корисен за здравјето на коските, мускулите и мозокот, и промовира лачење на хормони за среќа, ендорфин и серотонин.

Затоа треба да ја искористите летната сезона и да останете надвор што е можно повеќе. Без разлика дали патувате некаде надвор од градот или не, треба да поминувате барем половина час надвор секој ден, шетајќи во паркот или покрај реката.

Немојте да се оправдувате поради мрзеливоста од жештината, бидејќи секогаш постои дел од денот (рано наутро или доцна навечер) кога можете да шетате или да седнете на клупа во блискиот парк и да уживате во зеленилото.

Оваа активност е бесплатна, не ви треба друштво и е идеална можност да бидете сами со себе триесет минути.

error: Content is protected !!