Дали вагата лаже или навистина сте се здебелиле: 3 правила за правилно мерење на телесна тежина

Слични

Сподели

Дали вагата лаже или навистина сте се здебелиле: 3 правила за правилно мерење на телесна тежина.

Секогаш кога се обидуваме да ослабнеме , прво се „врзуваме“ за вагата . Точното мерење може да биде од големо значење, особено ако имаме друга здравствена заштита.

На пример, при мерење на густината на коските , исклучително е важно да се измери правилната телесна тежина, бидејќи сите податоци ќе се пресметаат автоматски во однос на тоа. Меѓутоа, ако сакате само малку да ја прилагодите линијата, не е препорачливо да се „поправите“ за бројот на килограми, бидејќи тоа е психолошки тежок товар.

За да го следите вашиот напредок во исхраната, не треба да се мерите секој ден, туку само еднаш неделно . Значајни варијации од еден ден до друг може само да ве измамат, бидејќи тие се резултат на неправилно мерење или губење на вода од телото . На пример, ако вагата покажува дека „изгубивте“ цел килограм за еден ден, бидете сигурни дека тоа не може да биде губење на масни наслаги.

Од слична причина, не е препорачливо да се измерите следниот ден по напорните вежби.

Второто правило е секогаш да се мерите без облека . Често се мисли дека потенката домашна гардероба не може да има значителна тежина, но се случува да тежи цел килограм.

Третото правило е никогаш да не се мерите навечер . Во тоа време, телото се уште „вари“ се што јадевте во текот на денот. Затоа вагата дури нема да ја прочита точната тежина, туку потребно е да се измерите наутро, откако ќе направите големо и мало мокрење.

Не се препорачува жените да се мерат една недела пред или за време на менструацијата, бидејќи во тој дел од циклусот има поголема задршка на вода од вообичаеното.

error: Content is protected !!