Дали возите велосипед? Оваа се сите здравствени придобивки

Слични

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете. Водич за...

Најмоќниот чистач за организмот

Најмоќниот чистач за организмот. Традиционален рецепт за напиток кој ќе...

Дали е корисно да се пие кефир ноќе?

Дали е корисно да се пие кефир ноќе? Вистина или...

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото. Самата сол...

Туна или лосос: што е поздраво?

Туна или лосос: што е поздраво? Прашање на денот! Зошто е...

Сподели

Дали возите велосипед? Оваа се сите здравствени придобивки.

Покрај тоа што е добро за зачувување на животната средина, поради намалувањето на емисиите на јаглерод диоксид, редовното возење велосипед ги подобрува изгледите за подолг животен век.

Ова е одлична вест за сите оние на кои им е тешко да воспостават рутина за вежбање, а веројатно веќе долго време знаете дека возењето автомобил честопати носи вишок килограми. Знаете што да направите ако сакате да избегнете кардиоваскуларни проблеми, но овој вид рекреација носи и други придобивки.

Половина час на ден за долг живот

Пред десет години беше спроведено истражување за животните навики во Тајван, во кое учествуваа 400.000 луѓе. Тоа е процес кој траеше цели 8 години, а резултатите покажаа дека 15 минути возење велосипед на дневна основа е доволно за да се продолжи животниот век за 3 години.

Интересно е што испитаниците не се покажаа како одлични спортисти, туку напротив, тие ја препознаа важноста на умерена, но редовна рекреација. Друга студија, овој пат во Норвешка, даде сличен пресек на ситуацијата. Со анализа на добиениот примерок, истражувачите забележале дека мажите на возраст од 70 до 80 години, кои одвојуваат половина час на ден за возење велосипед или вежбање, живеат подолго во просек од 5 години.

Зголемување на мускулната маса и поквалитетен сон

Замена на други велосипеди ги намалува шансите за срцев удар и други срцеви проблеми. Студија спроведена од Американското здружение за срце покажа дека зголемувањето на мускулната маса ја намалува можноста за срцеви заболувања за дури 42 проценти.

Сепак, тоа не е крај на придобивките. Вежбајќи ја оваа навика, правилно го насочуваме вишокот енергија, што на крајот на денот носи мирен сон. Потврда за оваа теза доаѓа од пракса, каде што луѓето кои редовно возат велосипед, или барем вежбаат, покажале подобар сон, во споредба со другите кои водат претежно седентарен начин на живот. Бројот од 8.000 учесници во студијата е сосема доволен за да се донесе валиден заклучок.

Ако сето ова не е доволна причина да размислите во оваа насока, можеби ќе бидете во искушение од зголемената секреција на ендорфин, што не само што го подобрува вашето расположение, туку и го спречува стресот.

error: Content is protected !!