РОБОТ-ОКС: Бидејќи големите и малите модни куќи ослободуваат капсули со волови со цел да ја искористат традицијата за подароци на Кинескиот лунарен новогодишен празник, кој слета на 12 февруари оваа година, Гучи привлекува разигран пристап.
Италијанскиот централ ги комбинира прославите за Годината на волот со 50-годишнината од ликот на манга и аниме Дораемон, јапонскиот робот во форма на мачка, кој доаѓа на Земјата за да му помогне на младото момче Нобита Ноби да се движи низ неговите секојдневни авантури.
На 12 јануари, брендот издава посветена колекција за мажи и жени украсени со синиот лик што е поставен на мотивот со потпис GG. Колекцијата опфаќа сè, од трикотажа до чанти во форма на тамбура, тренерки, па дури и патики, капи за кофа и свилени марами.
Компанијата соопшти дека новата повторување на колекцијата Doraemon x Gucci, поточно поврзана со кинеската година на волот, ќе биде објавена подоцна овој месец.
Ова не е прв пат Гучи да соработува со медиумската франшиза напишана и илустрирана од Фуџико Фуџио, име на пенкалото на дуото Хироши Фуџимото и Мото Абико, што веќе го претставуваше ликот во својата колекција „Епилог“ претставена минатиот јули .
Колекцијата е достапна на Интернет, како и преку избрани продавници на Гучи, вклучително и во меѓународни поп-ап продавници на Гучи Пинс.
Одбележувајќи го својот глобален тек, луксузната куќа промовира низа активации. Паметно: ликот манга , меѓу другите, ќе ги преземе фасадите на продавниците на Гучи во Австралија, Кина , Хонг Конг, Индија, Јапонија и Виетнам.
Два уметнички wallsида во Шангај и Хонг Конг дополнително ќе ја зголемат видливоста, додека апликацијата Гучи ќе ја зголеми зголемената реалност за да го оживее ликот на мангата. Со скенирање на уметничките wallsидови и пакувањето на производите – што е целосно одржливо – ќе се види како Doraemon танцува.
Фотографот Анџело Пенета беше прислушуван за да создаде разиграни слики од кампањата во кои насмеани модели уживаат во друштво на Дорамон во вилата украсена со гроздобер мебел.
Одделно во вторникот, Гучи рече дека според податоците дадени од технолошкиот гигант Гугл, италијанската марка е најбарана луксузна компанија веќе петта година по ред. Брендот е проследен со други луксузни југерџии, меѓу кои и Луј Витон, Диор, Шанел и Хермес. Брендот исто така се рангираше на првото место во категоријата облека, а го следи Луј Витон чија каматна стапка е половина од онаа на Гучи.