Каков вид храна треба да избегнувате навечер за да имате мирен сон?

Слични

Како „инфлуенсер“ стана грд збор?

Како „инфлуенсер“ стана грд збор? Ако го отворите делот за...

6 токсични особини на емоционално незрели личности

6 токсични особини на емоционално незрели личности. Шокантно е колку...

Сподели

Каков вид храна треба да избегнувате навечер за да имате мирен сон?

Вечерта по напорниот ден сакаме да се опуштиме и да се наградиме со омиленото јадење и со нова епизода од омилената серија.

Нема ништо лошо во тоа, но сетете се дека некои намирници можат да станат причина за насобраните килограми и да направат да се чувствувате лошо. Освен тоа, и погрешниот избор на храна како вечерен оброк го попречува правилното спиење и правилното функционирање на дигестивниот систем за време на одмор.

Еве што треба да избегнувате да јадете навечер:

Тестенини

Тестенините се одличен извор на јаглехидрати кои помагаат да се врати рамнотежата по вежбање или за време на активен ден. Но, ако се јадат пред спиење, ќе го попречат закрепнувањето на организмот навечер, па затоа, како „подарок“ за вечерата во италијански стил, наутро ќе добиете темни кругови и умор.

Сирење

Сирењето содржи масти кои се многу тешко сварливи и можат да предизвикаат воспалителна реакција во желудникот. Исто така, тоа ја содржи и аминокиселината тирамин, која може да го намали производството на хормони потребни за регулирање на спиењето.

Месо

Месото содржи многу заситени масти, а производите како што се паштетата и колбасите, често содржат толку многу хемиски адитиви, што е подобро засекогаш да се исфрлат од исхраната. Месото навечер е тешко сварливо и телото нема да може да го добие заслужениот одмор во драгоцените ноќни часови.

Зачини

Зачините му додаваат неверојатна арома и вкус на оброкот. Зачинетиот ручек совршено ќе заживее и ќе ви даде енергија. Но, употребена доцна навечер, зачинетата храна може да предизвика металоиди и тежина во стомакот.

Карфиол

Карфиолот е здрав избор за лесен оброк, со минимум калории и максимум влакна и микронутриенти. Сепак, зеленчукот од семејството на крстови (зелка) го отежнува варењето, па затоа ова не е најдобриот избор како оброк пред спиење.

Сладолед

Чаша сладолед во кревет и вашата омилена мелодрама е рецепт за лошо расположение. Ова може да ви помогне да го пребродите тешкиот ден, но вашето тело нема да ви биде благодарно. Сладоледот содржи голема количина заситени масти, шеќери и адитиви. Сите овие компоненти влијаат лошо врз варењето на храната во вашиот организам и врз нервниот систем.

Темно чоколадо

Темното чоколадо е богато со антиоксиданси и супстанции кои имаат позитивно влијание на мозокот, а на телото му даваат енергија и сила. Но, таквиот десерт може  да го стимулира нервниот систем и да го прекине сонот навечер, па затоа е подобро да го оставите чоколадото за наредното утро.

error: Content is protected !!