Избегнувајте ги. Овие се намирници кои предизвикуваат мигрена

Слични

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете. Водич за...

Најмоќниот чистач за организмот

Најмоќниот чистач за организмот. Традиционален рецепт за напиток кој ќе...

Дали е корисно да се пие кефир ноќе?

Дали е корисно да се пие кефир ноќе? Вистина или...

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото. Самата сол...

Туна или лосос: што е поздраво?

Туна или лосос: што е поздраво? Прашање на денот! Зошто е...

Сподели

Избегнувајте ги. Овие се намирници кои предизвикуваат мигрена.

Многу работи можат да предизвикаат мигрена, вклучувајќи ја храната што ја јадеме, но и пијалоците што ги пиеме. Според Фондацијата за истражување на мигрената, храната која предизвикува силни главоболки може да ја поттикне мигрената кога таа е во согласност со другите предизвикувачи.

Точно е дека немаме контрола врз секој возач и затоа експертите препорачуваат внимателност во секоја сфера. Кога страдате од мигрена, во периодот кога таа е силна треба да ги избегнувате следниве осум намирници. Истражувачите потврдуваат дека мигрената може да се намали ако ја промениме исхраната и ако редовно остануваме на свеж воздух.

Кофеинот

Голема количина на кофеин или ненадеен прекин на внесот на кофеин може да создаде силна главоболка. Храна и пијалоци со голема количина на кофеин се кафето, црниот и зелениот чај. Се советува, ако не можете без кафе, да го ограничите неговото внесување. Исто така, не треба да пиете повеќе од две шолји и не треба да пиете навечер.

Вештачки засладувачи

Многу преработена храна содржи вештачки засладувачи кои се популарна алтернатива на шеќерот, особено во газираните пијалоци. Консмираните вештачки засладувачи во поголема мера може да предизвикаат напад на мигрена. Наместо газирани и купени сокови, изберете природни цедени сокови. Покрај тоа, можете да пиете и вода и билни чаеви.

Алкохол

Докажано е дека сите видови алкохол, а особено црвеното вино, предизвикуваат силна мигрена. Алкохолот предизвикува дехидратација, а тоа доведува до здравствени проблеми и главоболки. Експертите советуваат да го намалите внесот на алкохол, особено во деновите кога чувствувате главоболки бидејќи состојбата уште повеќе ќе се влоши.

Чоколадо

Според Американската фондација за истражување на мигрена, чоколадото е една од најчестите причини за мигрена. Особено кога го јадете нагло и ненаситно. Содржи метил-фенилетиламин кој, исто така, поттикнува главоболки.

Сушено месо

Сувото месо, вклучувајќи ги и колбасите и виршлите, може да го забрза развојот на мигрена поради количината на сол што ја содржи. Покрај тоа, оваа храна може да ослободи азотен оксид во крвта, кој ги шири крвните садови во мозокот и го зголемува крвниот притисок.

Сушено сирење

Сушеното сирење содржи супстанција наречена тирамин. Се јавува кога стареењето на храната предизвикува разградување на протеините. Колку и да е вкусно сирењето, ако ве мачи главоболка, јадете го во мали количини. Пред сè, тоа значи сино „мувлосано сирење“ кое е деликатес насекаде низ светот.

Кисела ферментирана храна

Како и сирењето така и киселиот зеленчук може да создаде големи количини на тирамин што е главен предизвикувач на мигрена. Овие намирници вклучуваат кисела зелка, кисели краставички, други видови зимски зеленчук и комбуха.

Замрзната храна

Според стручните истражувања консумирањето благи замрзнати пијалоци, но и големи количини сладолед доведува до главоболки.

Ќе почувствувате главоболки по брз оброк, па затоа се препорачува да јадеме полека и мирно. Покрај тоа, причина за главоболка може да биде и напорниот тренинг, но и високите температури.

Веруваме дека овие совети ќе ви помогнат и дека главоболките ќе бидат поретки и полесни за поднесување.

error: Content is protected !!