Како да ги одржувате стапалата суви во текот на летото: 5 трикови кои даваат резултати

Слични

Ослободете се од брчките преку природен пат

Ослободете се од брчките преку природен пат. Брчките се голем...

Сподели

Како да ги одржувате стапалата суви во текот на летото: 5 трикови кои даваат резултати.

Избегнувајте непријатности што ги носи топлото време.

Топлото време и летните горештини, колку што имаат свои предности, имаат и некои недостатоци, а некои се потење и непријатни мириси.

Користете ги овие неколку трикови за да избегнете непријатности што ги носи топлото време.

1. Вид на чорапи

За време на потоплите месеци, носете памучни чорапи, бидејќи тие можат да дишат. Волната е добра опција за зимските месеци, а најлонските и синтетичките чорапи треба целосно да се избегнуваат, бидејќи овој вид ткаенина ја задржува влагата.

2. Користете антифугален прав

Антифугален прав за стапала ќе помогне да се задржат суви и без мирис.

Алтернативна опција е да се нанесете детска пудра на нозете. Но, имајте на ум дека иако спречува потење и триење, бебешкиот прав нема да помогне при габи кои можат да се појават како резултат на прекумерно потење на стапалата.

3. Примена на антиперспирант

Стапалата содржат повеќе потни жлезди од кој било друг дел од телото. На секоја нога има приближно 125.000 потни жлезди.

Дезодорансот против потење е едноставно решение за потење на стапалата . Овој производ работи привремено, блокирајќи ги потните жлезди.

Американската академија за дерматологија препорачува да се примени антиперспирант за сушење на стапалата пред спиење и да се исплакне наутро. Овој процес треба да се повторува 3 или 4 ноќи по ред, а потоа еднаш или двапати неделно.

4. Избор на вистински чевли

Побарајте чевли направени од ткаенина за дишење, како платно или кожа . Избегнувајте лакирани или пластични чевли, бидејќи во нив нема проток на воздух и тие ја чуваат потта во чевлите.

Осигурете се дека чевлите се со соодветна големина. имено, претесните чевли ќе ги збрчкаат прстите и ќе придонесат за потење.

Табаните исто така можат да обезбедат одредено олеснување за испотени нозе . Побарајте апсорбирачки или ароматични влошки за собирање влага.

5. Вода

Пиењето вода, особено во топлите денови или за време на вежбање, помага во регулирање на телесната температура и го намалува ризикот од прекумерно потење.

error: Content is protected !!