Како да ја победите мрзливоста и да преземете контрола врз вашиот живот?

Слични

Како „инфлуенсер“ стана грд збор?

Како „инфлуенсер“ стана грд збор? Ако го отворите делот за...

6 токсични особини на емоционално незрели личности

6 токсични особини на емоционално незрели личности. Шокантно е колку...

Сподели

Како да ја победите мрзливоста и да преземете контрола врз вашиот живот?

За да се спасиме од мрзливоста и да гo направиме нашиот живот попродуктивен, решивме да сфатиме како да се справиме со оваа пријатно непријатна „болест“.

Би се осмелиле да тврдиме дека не постои човек во целиот свет кој никогаш не бил мрзлив. На крајот на краиштата, дури и човек зависник од работа во вистинската смисла на зборот, барем еднаш во животот си дозволил да се опушти и да не прави ништо цел ден. Но, тоа се ситници во споредба со хроничната мрзливост со која,  едноставно, треба да се борите. Ќе ви кажеме како.

Самохипноза

Овој метод, всушност, функционира. Сè што треба да направите е да се натерате да ја преземете најтешката и најнепријатната работа која постојано сте ја одложувале за подоцна. Како да се присилите? Само кажете си дека ќе работите 5—10 минути и дека ќе се откажете ако не сакате. По правило, кога човек напредува во некоја работа, има мотив да ја заврши што е можно побрзо и никогаш повеќе да не се сеќава на неа.

Планирање

Овој метод ќе биде корисен апсолутно за сите. Колку повнимателно го планирате денот, толку повеќе ќе имате време да ги повторите некои работи. Планот за работа треба да се направи ден претходно, на пример навечер, пред работниот ден. Кога планирате, не заборавајте да ја менувате менталната и физичката работа и да вклучите петминутни паузи за одмор.

Награда

За да бидете повеќе мотивирани, најдобро е да си ветите награда за сработеното. На пример, можете да се разгалите со нешто ново (омилена бонбона или забава). Но запомнете… Износот на надоместокот треба да одговара на обемот на работа. Колку повеќе работите, толку повеќе добивате.

Постепено ќе го развиете условениот рефлекс „работата е награда“ и, можеби, наградата веќе нема да ви биде потребна, па ќе почнете да правите сè автоматски.

Организирајте го просторот за работа

Средете го вашиот десктоп. Отстранете ги непотребните предмети. Ставете документи во папки, а на нивните места книги и списанија. Важно е да има ред бидејќи, во спротивно, тоа ќе ве одвлече од работата. Како резултат на тоа, нема да правите ништо и само ќе наоѓате изговори.

Поделете ги задачите

Помага и методот на поделба на големите задачи на помали. На пример, треба да направите општо чистење, но мрзливоста не ви дозволува да се фатите за работа. Има решение. Поделете ги обврските на мали задачи и распоредете ги во текот на целата недела (на пример, денес исчистете ја кујната, утре исчистете ја дневната соба, третиот ден исчистете ја спалната соба итн.) Така, ќе бидете помалку уморни, а чистењето ќе биде поквалитетно. Истото може да се направи и со големи работни проекти, презентации, говори итн.

Тренирање

На некои работи треба само да се навикнете, да стекнете навика и да ги правите со леснотија. На пример, таквите активности вклучуваат утрински вежби, рано будење, домашна работа, читање книги и пишување важни документи. На почетокот ќе биде многу тешко, но постапките кои редовно ги повторувате, ќе станат ваша навика.

Рекреација

На прв поглед, ова е многу чуден совет, но, всушност, функционира. Тоа, пред сè, се должи на мрзливоста на работа. Многу често, поради прекумерната работа, луѓето почнуваат да бидат каприциозни, мрзливи и да одложуваат сè за подоцна. Но, по неколку недели одмор во друга земја, без да размислувате за работните и домашните обврски, ќе добиете сила и ќе ги наполните батериите за уште една година работа. Ако не можете да одите на одмор, можете да се олесните и да се размрдате на други начини. Започнете да се занимавате со екстремни спортови или да се запишете на некои интересни курсеви.

Промена на активност

Мрзливоста често се поврзува со рутина и монотонија на работа. Кога го правите истото од ден на ден, комуницирате со истите луѓе и немате можност за развој, тоа се претвора во мрзливост или во депресија. За да се справите со двата услова, треба радикално да ја промените активноста на поинтересен и пожив начин. Се разбира, ова можеби нема да успее, но обидете се радикално да го промените вашиот живот и да најдете работа што нема да биде напорна.

error: Content is protected !!