Како да ја затегнете кожата по слабеењето? Пет совети за успех

Слични

Сподели

Како да ја затегнете кожата по слабеењето? Пет совети за успех.

Ако со месеци и месеци напорно вежбање и намалување на тежина со диета ви успеало , вие имате причина за славење.

Брзото губење на тежината обично остава несакани траги во форма на опуштена кожа. Со тоа, опуштената кожа е вашиот следен фокус. Треба да пронајдете начин да ја вратите нејзината еластичност. Во следните редови ви донесуваме едноставни совети за затегнување на кожата.

Останете хидрирани

Неопходно е да се пијат два литра вода на ден. Ова ќе ви помогне да ја затегнете и измазните кожата, како и да ги исфрлите токсините од телото. Водата е најприродниот детоксификатор кој им помага на сите оние кои сакаат да изгубат вишок килограми без да доживеат проблем со опуштање на кожата.

Вие губите тежина постепено

За да спречите драстично истегнување на вашата кожа, треба постепено да изгубите тежина. Можеби не звучи привлечно ако имате 15 кг вишок, но ако ги изгубите за три наместо за еден месец, ќе биде многу полесно да се борите за доделување на кожата.

Вежбајте тенинг за сила

Ако претходно не сте имале шанса да испробате тренинг за сила, сега е вистинското време да го сторите тоа. Овие тренинзи ќе ви помогнат да ги обновите мускулите што лежат веднаш под кожата, што исто така ќе ја направи кожата затегната. Тренинг за сила е неопходен и треба да се држи 3 пати најмалку неделно.

Јадете здраво

Како што слабеете, обидете се да јадете што е можно поздраво. Храна како зелка, целер, брокула, риба и спанаќ ви носи бројни придобивки, подобрувајќи ја еластичноста на вашата кожа. Свежо исцедените сокови, без шеќер, се исто така важни за детоксикација на организмот и обезбедување енергија. Здравите масти како авокадо и маслиново масло исто така треба да бидат дел од вашата исхрана.

Направете лесни вежби за стомачни

Еден од најкритичните региони на женското тело за време на слабеењето е абдоменот. За да не бидете непријатно изненадени од опуштената кожа во пределот на стомакот, направете лесни вежби на дневна основа, како што се стомачни, кревање нозе или ножици, како и странични мостови, со цел да го затегнете кожа на стомакот.

error: Content is protected !!