Како да станете Freelancer?

Слични

„Минијатурна Помпеја“ откриена под некогашно кино во Верона

„Минијатурна Помпеја“ откриена под некогашно кино во Верона. Античка римска...

Зошто се вели дека мачките имаат 9 животи?

Зошто се вели дека мачките имаат 9 животи? Ако одите...

Сподели

Како да станете Freelancer?

Во последниве години,  работни места за Freelancer станаа сè попопуларни. Причините за ова се многубројни: Freelancer има флексибилно работно време, работа од дома или каде сакате, можност за избор на работни места што сакате да ги правите и работа со клиенти од целиот свет.

За ваква работа, потребно е познавање на англиски јазик, компјутер, интернет конекција и, се разбира, знаење од областа во која сакате да работите. Хонорарни работни места може да бидат и случајни работи, што би било корисно како дополнителен извор на приход, но и работни места со полно работно време.

Кои работни места може да се направат хонорарни?

Некои примери за Freelancer,  хонорарни работни места вклучуваат пишување текстови, графички дизајн, развој на веб, програмирање, маркетинг на социјални мрежи, работни места за превод, предавање на странски јазик итн.

Copywriting и Content writing

Copywriting и Content writing се однесува на пишување промотивни текстови, поврзани со производ и услуга. Овие текстови можат да бидат и кратки пароли или фрази за флаери, билтени, но и банери и реклами на Интернет и социјалните мрежи. Пишувањето содржина најчесто се однесува на оптимизација (оптимизација на машини за пребарување), т.е. оптимизирање на веб-страници за подобра прегледност на пребарувачите како Гугл, со помош на одредени клучни зборови, а најдобар пример за тоа се блоговските текстови на веб-страниците.

Овие две професии често одат во парови, а вештините потребни за работа, покрај талентот за пишување, вклучуваат знаење за дигитален маркетинг, познавање на клиенти, како и можност за пишување текстови што ќе ги продаваат производот и услугата.

Графички дизајн

Графички дизајнери, комбинирајќи текст и слики, создаваат графички и промотивни решенија за компаниите, како што се логоа, флаери, постери, итн. Во последниве години, голем број дизајнери се подобруваат во насока на веб дизајн. Овие задачи вклучуваат креирање и дизајнирање веб-страници или апликации за мобилни телефони, во согласност со утврдените стандарди.

Алатки како Adobe Photoshop, Illustrator, Sketch итн. Најчесто се користат за работа, а веб-дизајнерите, покрај овие алатки, треба да знаат алатки како што се InVision и Zeplin, кои се користат за презентирање на работата, како и за соработка со веб развивачи.

Web development

За разлика од веб-дизајнерите, Web delepomnet се занимаваат со кодирање на веб-страници претходно дизајнирани од дизајнери. Оваа работа вклучува познавање на технологиите на Frontend – HTML, CSS, JavaScript, WordPress, итн., И може да вклучува програмски јазици Backend, како што е PHP.

Програмирање

Покрај веб-страниците, развивачите можат да создаваат разни софтвер или апликации за мобилни телефони, а овие задачи бараат познавање на програмски јазици како што се Java, Python, Swift, но и бази на податоци и дополнителни алатки потребни за работа.

Маркетинг на социјалните медиуми

Овој бизнис спаѓа во сферата на дигиталниот маркетинг и се однесува на создавање и управување со содржини на социјалните мрежи, како што се Фејсбук, Инстаграм, ЛинкедИн и Твитер.

Менаџерите на социјалните медиуми обично имаат задача да планираат стратегија за маркетинг на социјални медиуми за повеќе различни клиенти. За оваа работа, покрај креативноста, потребно е да имате знаење поврзано со дигитален маркетинг и реклами на Фејсбук, но исто така е потребно да бидете во тек со трендовите на социјалните мрежи.

Ако го немате потребното знаење за работа, или сакате да ги подобрите, можете да најдете голем број обуки и курсеви преку Интернет , како и видео упатства за овие работни места. Ако сте заинтересирани да научите програмирање или дигитален маркетинг, можеме да ви препорачаме Cubes IT School , кое нуди обука преку Интернет и обука во училница, каде ќе научите сè што ви треба за да работите.

Совети за креирање на биографија

Наместо CV што само хронолошки ги наведува сите работни места што сте ги завршиле досега, креирајте CV што ќе ги потенцира вештините и знаењето што ги поседувате и се релевантни за конкретната работа за која аплицирате. Компаниите што ангажираат хонорарни работници имаат потреба од луѓе за проектот со одредени вештини и способности и кои ќе ја „завршат работата“, па затоа е пожелно да се истакнат вештините потребни за одредена работа. Совет е, според тоа, да се прилагоди на CV соодветно.

Покрај CV, треба да имате портфолио што ќе ги наведува проектите што сте ги направиле досега, може да биде и веб-страница. Ако сè уште не сте завршиле проекти за клиенти, можете да наведете некои помали проекти кои ви биле од корист за време на студиите, што сте ги направиле за пријатели или кога аплицирате, можете да ги понудите вашите услуги со попуст, за да ја добиете првата завршена работа.

Каде да најдете хонорарна работа?

Постојат многу веб-страници кои нудат хонорарни работни места, а некои од нив се: Upwork, Freelancer, Flexjobs, Fiver … Исто така, ако не сте, креирајте сметка на LInkedIn. LInkedIn нуди одлични можности за барање работа (како и работа за да ве пронајде) и треба да ги наведете вашите знаења и вештини и претходното работно искуство на вашата сметка, како што е CV, и исто така можете да наведете дека барате работа. На овој начин, ќе им се појавите на работодавците во резултатите од пребарувањето и со тоа потенцијално ќе воспоставите соработка. Можете исто така да се поврзете со други луѓе во индустријата или да се придружите на групите за да споделите знаење и искуства.

error: Content is protected !!