Како „инфлуенсер“ стана грд збор?

Слични

6 совети како да станете утрински тип (дури и во зима)

6 совети како да станете утрински тип (дури и...

Три вештини кои треба да ги совладате пред Нова година

Три вештини кои треба да ги совладате пред Нова...

Како да се заштитите од навредите на другите луѓе?

Како да се заштитите од навредите на другите луѓе? Како...

5 причини за емоционални испади

5 причини за емоционални испади. Повеќето луѓе, вклучувајќи ја и...

Сподели

Како „инфлуенсер“ стана грд збор?

Ако го отворите делот за коментари на случајна статија со зборот инфлуенсер во насловот, особено ако е женско, ќе бидете сведоци на вербалното распнување на дотичниот, чие појавување во јавниот живот се поистоветува со старлета или пејачка која живее лажен живот со туѓи пари.

Не е само овде… од појавата на социјалните мрежи и на глобално ниво, зборот инфлуенсер прво стана популарен и кул, а потоа како моден тренд кој прерасна во кич, се најде на подот, под нозете на хипнотизираните маси жени, бркајќи го следниот Всушност, имаше целосен морален пад на поранешните создавачи на содржини, креатори, дигитални волшебници кои правеа видеа од просечниот живот од нивните соби, како нашата, до безлични клонови кои заковаа билборди за компании кои им плаќаат главно ПР материјали и алтернативни градење на егото и суетата.

Ако го анализираме овој процес, што би им рекол на станарите, ќе видиме дека поранешните блогери и Јутјубери биле нешто сосема поинакво од овој феномен опишан погоре.

Кога се појави првиот блог во 1994 година, тоа беше почеток на револуција – почеток на демократизација на медиумите што му даде можност на секој просечен претплатник на Интернет да се изрази вербално или писмено за некоја тема, феномен или настан.

Првите блогери ја сфатија својата работа како новинар, па често можеше да прочиташ многу добри анализи на различни теми, на кои можеа да позавидат и многу сериозни професионални списанија.

Кога се појавија социјалните мрежи, а особено кога Инстаграм го проникна дигиталниот простор, сè доби инстант карактер – богатството на текстот се претвори во каталог на филтри за алгоритамски програмирани пози. Читателите станаа следбеници, чиј квалитет се мери во бројот и брзината на неговото множење. Како и во сцените од научно-фантастичните филмови, компаниите се трансформираа во рецептори за алгоритамски сигнали, па наместо луѓе, почнаа да гледаат само бројки – следбеници, лајкови, коментари – без разлика дали стојат зад луѓе, ботови или клонови без критичко размислување. .

Затоа што сепак треба да бидете реални

Компаниите не се сметаат за социјални или хуманитарни организации, па затоа се грижат за општата благосостојба на општеството. Нивната цел е да продаваат што е можно повеќе и да заработат што е можно повеќе. А кој е подобар купувач од лудата некритична маса, која секогаш ќе реагира на внимателно сервирани дози допамин во вид на можности за купување, попусти и добри дела на совршената жена од карираниот свет на Инстаграм.

И така оди маѓепсаниот круг – една генерација инфлуенсери, како што сега ги нарекуваат „жени – билборди“, со помош на компаниите со кои се во партнерство, влијае на следната генерација, која исто така сака нејзиниот живот да се состои од распакување ПР пакети, восхитувајќи се на содржината на секој, како да е прв и последен. Посебна вештина во описот на работното место е да се убедат следбениците означени со број дека тоа е производот што го користат и кој е посебен, во споредба со сите останати кои се огласиле оваа недела и овој месец.

Новите генерации на инста инфлуенсери – блогери се обучуваат верно да го пренесат впечатокот за удобен живот во дигиталниот свет, што е цел сама по себе, без никаква позадина и перспектива. Како помошно тркало на консумеристичката локомотива, инфлуенсерскиот маркетинг служи како пазарен каталог, со се повеќе штандови на патните станици кои водат до следната продажба.

error: Content is protected !!