Како исхраната влијае врз менталното здравје на децата?

Слични

Дали поголемите деца треба да ги чуваат помалите?

Дали поголемите деца треба да ги чуваат помалите? Многу е...

Зошто бебето се смее додека спие?

Зошто бебето се смее додека спие? Ништо не може да...

Сподели

Како исхраната влијае врз менталното здравје на децата?

Здравата исхрана е клучна за развојот, растот и хормоналниот статус на организмот.

Најновото истражување спроведено во Велика Британија покажува дека зголеменото консумирање овошје и зеленчук е поврзано со менталното здравје кај децата.

 

Врската меѓу исхраната и менталното здравје кај децата и возрасните не е целосно разјаснета, додека врската меѓу исхраната и физичкото здравје е сосема јасна и позната“, истакнуваат авторите на студијата.

За време на студијата научниците анализирале 7 570 средношколци и 1 253 деца во основно училиште. Се покажало дека има голема поврзаност меѓу исхраната и менталното здравје кај поголемите деца. Таа поврзаност кај помалите деца не била особено прикажана, најверојатно поради малиот примерок испитаници.

Истражувањето покажало дека 5 или повеќе порции овошје или зеленчук значително влијаат врз менталното здравје на учениците во споредба со 3-4 или 1-2 порции. Кај децата кои имале 5 или повеќе здрави оброци се забележал подобар резултат во однос на менталното здравје (3,73 единици). Покрај тоа, се забележало и дека кај децата кои не појадувале и кај тие кои пиеле енергетски пијалоци, резултатот се движел меѓу 2,73 и 3,14 единици. Подобри резултати имале и децата кои носеле ручек од дома.

Здравата исхрана е клучна за развојот, растот и хормоналниот статус на организмот, со директни ефекти врз биолошките процеси, како што се оксидативните и  воспалителните, но и врз имунитетот и функцијата на мозокот“, истакнуваат авторите на студијата. Тие, исто така, додаваат и дека нездравата храна предизвикува воспаление, а тоа ја отежнува борбата против депресијата. Недоволното внесување на магнезиум, фолати и цинк е поврзано со депресијата, додека недостигот од Омега-3 масни киселини е поврзано со вознемиреноста.

error: Content is protected !!