Како можеме да го зголемиме хормонот на среќа ?

Слични

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете. Водич за...

Најмоќниот чистач за организмот

Најмоќниот чистач за организмот. Традиционален рецепт за напиток кој ќе...

Дали е корисно да се пие кефир ноќе?

Дали е корисно да се пие кефир ноќе? Вистина или...

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото. Самата сол...

Туна или лосос: што е поздраво?

Туна или лосос: што е поздраво? Прашање на денот! Зошто е...

Сподели

Како можеме да го зголемиме хормонот на среќа ?

Годината зад нас донесе големи промени во животот и навиките на секоја личност. Она што порано беше секојдневие, како што се дружење, прегратки, неограничено патување – денес е целосно незамисливо ако сакаме да го зачуваме здравјето.

Сето ова направи голем број луѓе да се чувствуваат осамено, тажно и несреќно.

За да избегнете такви чувства и да го вратите вашиот мир, спокој и среќа, треба да одржите високо ниво на хормонот серотонин во вашето тело. Овој хормон се наоѓа во многу внатрешни органи, како што се стомакот, мускулите … но огромен дел од него се наоѓа во мозокот.

Сертонинот ја стимулира работата на клетките кои се одговорни за нашето расположение, концентрација, однесување кон другите, способност за работа … па ако ни недостасува серотонин ќе бидеме вознемирени, стресни, непријателски, неактивни. За да го зголемите нивото на овој хормон во телото, треба да направите неколку практични работи.

Светлина

Прво правило за среќа- опкружете се со светлина. Ако не сте во можност да бидете на сонце, тогаш осветлете го просторот за живеење со нови ламби што е можно повеќе.

Правилна положба на ‘рбет

Правилното држење на ‘рбетот ќе ви даде чувство на гордост, затоа обидете се секогаш да стоите или да седите исправено за да одржите чувство на доверба и задоволство.

Исхрана

Постои храна богата со аминокиселина триптофан, која произведува сертонин во организмот. Затоа, обидете се да јадете што повеќе јајца, печурки, сирење, просо, леќата, леќа, грав, ориз, сливи, суви кајсии, банани, дињи, смокви, тикви, портокали.

Физичка активност

Доволно е да посветите 20 минути на ден на активност – може да биде танц, а вашето тело ќе произведе високо ниво на серотонин.

Сон

Запомнете дека сè започнува од добар и здрав сон. Легнувате порано навечер и ќе станете одморни и наспани, а со тоа и задоволни и подготвени за нов ден.

error: Content is protected !!