Како најдобро да ја искористите дневната светлина?

Слични

Сподели

Како најдобро да ја искористите дневната светлина?

Со доаѓањето на пролетта, како што деновите стануваат се подолги, така се повеќе дневна светлина и како тоа може да го подобри нашето расположение. Студиите покажаа дека изложеноста на дневна светлина го активира невротрансмитерот серотонин, кој е поврзан со подобрување на расположението и чувство на смиреност и фокус.

Имено, кога нивото на серотонин во организмот е низок, имаме поголем ризик од развој на сезонско афективно нарушување (САД). Од таа причина, најчесто пропишаните антидепресиви влијаат на зголемената секреција на серотонин.
Истражувањата понатаму покажаа дека ниското ниво на витамин Д (кое го добиваме директно од сончева светлина) може да има негативно влијание врз нашето ментално здравје и може да влијае на појава на депресија и анксиозност.

Добрата вест е дека можеме, на многу едноставен, природен начин, да го зголемиме нивото на серотонин и витамин Д во организмот – со тоа што ќе останеме на сончева светлина. Сепак, ова може да биде проблем за сите оние кои имаат т.н. „Западно“ работно време, и поголемиот дел од денот, а тоа е точно кога надвор е светло, ние го поминуваме во канцеларија.

Како се користи дневна светлина?

Бидејќи во повеќето случаи немаме можност да работиме надвор, важно е да ги слушаме советите на експерти кои ќе ни помогнат да ја добиеме потребната дневна доза на природна светлина, без нарушување на нашиот дневен распоред и обврски.

Обидете се да испланирате барем една утринска рутина надвор. Без разлика дали станува збор за пиење на првото утринско кафе, појадок, вежби за истегнување или одговарање на е-пошта.

Веднаш штом ќе се загрее доволно, а деновите се подолги, ако немате двор, излезете на терасата и извршете ги вашите стандардни утрински ритуали на дневна светлина. На тој начин, без да го нарушите денот, ги добивате потребните количини на витамин Д на дневна светлина и го подобрувате расположението, а добивате енергија и за остатокот од денот. (Прочитајте исто така… Ова се знаци дека ви недостасува витамин Д )

Покрај тоа, претпочитате да го поминувате слободното време надвор со пријателите и семејството. Наместо да одите на кафе кај пријателка, изберете да пиете кафе во паркот.

Исто така, со доаѓањето на пролетта, има храна што влијае на подобро расположение. Јадете повеќе овошје и зелен зеленчук и редовно се занимавајте со физичка активност. Изберете да одите на работа со велосипед или пеш. На овој начин, вие ќе бидете активни и истовремено ќе бидете изложени на сончевите зраци, кои го снабдуваат организмот со серотонин и витамин Д.

error: Content is protected !!