in ,

KFC се адаптира на индискиот пазар: Воведување на „So Veg So Good”

Како глобалните брендови ги прилагодуваат своите стратегии за да го привлечат индискиот вегетаријански пазар

Индија, со 38% од своето население кое се идентификува како вегетаријанци, го држи рекордот за најголем процент на вегетаријанци во светот. Овој факт ги принуди глобалните ланци за брза храна да се адаптираат на локалните вкусови и културни преференции. Еден од најистакнатите примери за ова е последната промена во позиционирањето на брендот на KFC Индија.

Од „Finger Lickin’ Good“ до „So Veg So Good“

Во обид да го привлече растечкиот број на вегетаријански консументи, KFC Индија го промени својот глобален слоган „Finger Lickin’ Good“ во „So Veg So Good“. Овој потег не само што ја покажува способноста на компанијата да се адаптира на локалните вкусови, туку и ги истакнува предизвиците со кои се соочуваат глобалните брендови на пазарот со силно културно влијание.

Во Индија, вегетаријанството е длабоко вкоренето во традицијата и религиозните верувања, со многу луѓе кои се воздржуваат од консумирање месо, особено говедско и свинско. Со оваа промена, KFC се обидува да создаде поголема пристапност и привлечност кај своите вегетаријански потрошувачи, кои претставуваат значителен дел од населението.

Предизвици и конкуренција

KFC не е единствениот ланец за брза храна кој ги препозна овие културни специфики на индискиот пазар. McDonald’s, најголемиот конкурент на KFC, беше првиот меѓународен бренд што воведе вегетаријанско мени во својата понуда во Индија, нудејќи специјализирани производи како McAloo Tikki. Како резултат на тоа, McDonald’s успеа да го зацврсти своето присуство на индискиот пазар, што создаде притисок за KFC да ја обнови својата стратегија и да воведе нови менија со повеќе опции за вегетаријанци.

Прилагодување на локалниот вкус

Покрај новиот слоган, KFC Индија го прошири и своето мени за да вклучи повеќе вегетаријански опции, како што се вегетаријански бургери и „Veg Zinger“. Ова е дел од пошироката стратегија на компанијата да ја зголеми својата релевантност на пазарот, како и да се натпреварува со брендовите кои веќе имаат воспоставена вегетаријанска понуда.

Заклучок

Со преминување на слоганот „So Veg So Good,“ KFC прави важен чекор кон прилагодување на својата глобална понуда за еден од најразличните и културно влијателни пазари во светот. Во време кога глобализацијата бара флексибилност, оваа промена ја покажува важноста на локалната релевантност и културната чувствителност. Останува да се види како овој потег ќе влијае на конкурентната борба меѓу глобалните брендови на индискиот пазар за брза храна.

What do you think?

Avatar photo

Written by Flip

orange and white plastic pack

Пробив во медицината: Научниците од Станфорд направија глувци делумно транспарентни

Зошто Македонија и Македонците се важни за иднината на модерниот свет?