Шопингот е активност што многу луѓе ја сакаат, но ново истражување во Обединетото Кралство открива дека мажите често се заморуваат и ја губат интересот многу побрзо од своите партнерки. Според истражувањето, просечниот маж губи интерес за купување со својата сопруга или девојка по само 26 минути, додека жените обично траат околу два часа, најчесто поради потешкотии да најдат нешто што им се допаѓа или го бараат.
Зошто мажите се заморуваат толку брзо?
Истражувањето, спроведено на 2000 Британци, покажува дека 8 од 10 мажи го сметаат шопингот за облека со партнерката за досаден. Една од главните причини за ова е темпото на одлучување, при што повеќето мажи ја губат трпеливоста кога нивната партнерка долго размислува пред да направи избор. Покрај ова, гладот, жедта, промашувањето на омилени телевизиски емисии и спортски натпревари, како и гужвите во продавниците, само ја зголемуваат нивната фрустрација.
Реакциите на мажите кога се заморуваат од шопинг
Не е изненадување што многу мажи реагираат на различни начини кога ќе се соочат со „шопинг замор“. Истражувањето открива дека 48% од мажите, кога ќе им здодее, се оддалечуваат на друг дел од продавницата, а една третина целосно заминуваат во друг објект. Покрај тоа, еден од пет мажи признава дека го минува времето во разгледување на други жени за да си го одвлече вниманието.
Психолошка позадина на „шопинг заморот“ кај мажите
Анди Олдхам, извршен директор на компанија за кешбек во Обединетото Кралство, објаснува: „Шопингот генерално се смета за хоби на жените, додека мажите го доживуваат како обврска.“ Ова истражување ги потврдува овие ставови, покажувајќи дека мажите стануваат раздразливи и незаинтересирани речиси веднаш по почетокот на шопинг авантурата.
Жените и нивниот поинаков пристап кон шопингот
За разлика од мажите, жените обично уживаат во шопингот подолго време и се поотпорни на заморот. Тие не се откажуваат лесно дури и кога не можат да го пронајдат она што го бараат. За нив, шопингот не е само купување, туку и друштвен настан и можност за разгледување и одбирање на модни трендови.
Како да се направи шопингот попријатен за двата пола?
Според истражувањето, 58% од мажите велат дека би се обиделе да се претстават поентузијастички на шопинг ако на крајот на денот ги очекува награда, како оброк или некаква друга компензација. За да се избегнат непријатни искуства, можеби е корисно да се направи план за шопинг денот, како и да се договорат кратки паузи кои би ги задоволиле и двете страни.
Ова истражување ги истакнува разликите во начинот на кој мажите и жените го доживуваат шопингот. Додека за многу жени ова е можност за уживање и истражување, за мажите често претставува обврска која ја доживуваат како досадна и непријатна.