Намирници кои ве прават убави, енергични и здрави

Слични

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете. Водич за...

Најмоќниот чистач за организмот

Најмоќниот чистач за организмот. Традиционален рецепт за напиток кој ќе...

Дали е корисно да се пие кефир ноќе?

Дали е корисно да се пие кефир ноќе? Вистина или...

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото. Самата сол...

Туна или лосос: што е поздраво?

Туна или лосос: што е поздраво? Прашање на денот! Зошто е...

Сподели

Намирници кои ве прават убави, енергични и здрави.

Дознајте кои 5 намирници содржат витамин Б7 (витамин кој позитивно влијае врз убавината, младоста, здравјето и енергијата).

Витаминот Б7 или биотинот е витамин Б растворлив во вода. Неопходно е телото да ги претвори мастите, протеините и јаглехидратите во енергија. Исто така, овој витамин има големо влијание врз физичката кондиција, енергијата и психолошкото функционирање. Биотинот е важен и за одржување на нивото на шеќер во крвта. Така, луѓето со дијабетес често имаат ниско ниво на овој витамин. Освен за здравјето, тој е важен и за убавината и позитивно влијае врз кожата, косата и ноктите. Неопходно е да се употребуваат и други витамини од Б-комплексот.

Најчестите симптоми на недостаток на витамин Б7 се: замор, болки во мускулите, слаба концентрација и нагли промени на расположението. За да го внесете потребното ниво од овој витамин во организмот на природен начин и да придонесете за здравје и убавина, важно е во менито да ги вклучите следниве 5 намирници.

1. Органски јајца

Јајцата се богати со протеини и аминокиселини, вклучувајќи го и витаминот Б7, кој е исклучително корисен за вашето здравје. Жолчките содржат биотин, а експертите истакнуваат дека него го има најмногу во варените жолчки.

2. Лосос

Покрај витаминот Б7, лососот е исклучително богат со омега3 масни киселини кои го намалуваат ризикот од воспаление, го штитат срцето, го подобруваат здравјето на мозокот и овозможуваат косата и кожата да бидат здрави.

3. Бадеми

Еден бадем содржи 1,5 mg витамин Б7. Бадемите се богати со магнезиум, витамин Е и растителни влакна, кои се од голема помош за слабеење и за одржување на здравјето на дигестивниот систем. Исто така, ова оревче е одличен извор на протеини. Можете да го јадете за ужина ако ви е потребно нешто што ќе ве засити и ќе ве одржува здрави.

4. Домат

Омилената летна храна е богата со ликопен, разни витамини и минерали, но, исто така, таа е и добар извор на биотин. Една чинија домати содржи 7,20мкг биотин, а тоа покрива 24% од дневната потреба на телото за биотин.

5. Малини

Малините се овошје кое е исклучително богато со антиоксиданси и со различни витамини и минерали. Една мала чинија малини содржи 0,2—2 мкг биотин, а тоа е 8% од дневната потреба на организмот за овој витамин.

error: Content is protected !!