Нови откритија: Чоколадото најдобро се јаде за појадок, го забрзува метаболизмот и помага при слабеење

Слични

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете. Водич за...

Најмоќниот чистач за организмот

Најмоќниот чистач за организмот. Традиционален рецепт за напиток кој ќе...

Дали е корисно да се пие кефир ноќе?

Дали е корисно да се пие кефир ноќе? Вистина или...

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото. Самата сол...

Туна или лосос: што е поздраво?

Туна или лосос: што е поздраво? Прашање на денот! Зошто е...

Сподели

Нови откритија: Чоколадото најдобро се јаде за појадок, го забрзува метаболизмот и помага при слабеење.

Чоколадо долго време се користи за лекување на некои здравствени проблеми, но ново истражување покажа дека е корисно и за слабеење.

Веројатно сметавте дека чоколадо е храна што строго спаѓа во категоријата слатки – но не сте во право. Покрај тоа што може да не разбуди и расчисти мозокот, чоколадото влијае позитивно и на целокупното здравје.

Науката уште еднаш ја потврди и охрабри потрошувачката на чоколадо.

Имено, според истражувањето спроведено од експерти од Бригам во САД, чоколадo ги подобрува когнитивните функции на мозокот.

Бидејќи за нас е важно мозокот да функционира во текот на работниот ден, научниците дојдоа до единствениот логичен заклучок: чоколадото е најдобро се јаде за појадок.

Иако чоколадото е полно со калории, содржи состојки кои помагаат во слабеењето, сметаат експертите.

За да се тестира дали чоколадото може да помогне при слабеење, секоја жена јадела 100 грама чоколадо во рок од еден час по будењето или во рок од еден час пред спиење.

По овој експеримент, откриено е дека жените кои јаделе чоколадо во раните утрински часови побрзо губеле тежина.

Ова не е прв пат научниците да укажуваат на придобивките од чоколадото.

Други студии сугерираат дека чоколадо е добро за срцето и дека консумирањето на одредени видови на чоколадо може да помогне во регулирање на крвниот притисок, чувствителност на инсулин и нов холестерол.

error: Content is protected !!