Овошни сокови. Еве какво влијание имаат врз човечкиот организам

Слични

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете. Водич за...

Најмоќниот чистач за организмот

Најмоќниот чистач за организмот. Традиционален рецепт за напиток кој ќе...

Дали е корисно да се пие кефир ноќе?

Дали е корисно да се пие кефир ноќе? Вистина или...

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото. Самата сол...

Туна или лосос: што е поздраво?

Туна или лосос: што е поздраво? Прашање на денот! Зошто е...

Сподели

Овошни сокови. Еве какво влијание имаат врз човечкиот организам.

Веројатно сте забележале дека поголемиот број веб-сајтови го наведуваат овошјето како дел од здравата исхрана, но малкумина вклучуваат овошни сокови во таа листа.

Причината за ова е тоа што, без разлика за кое овошје станува збор и без разлика кој метод го користите за да го исцедите сокот од овошјето, во повеќето случаи, недопреното овошје содржи повеќе хранливи материи.

Во кората од најздравото овошје (боровинките, јаболката, крушите, кајсиите, грозјето, сливите, рибизлите и јагодите) се одвиваат важни биолошки активности. Преку неа, плодот комуницира со светлината и формира различни пигменти кои апсорбираат различни бранови должини на светлина. Така, на пример, кората од грозјето штити од ултравиолетова светлина и помага да се намали ризикот од рак. Проблемот е во тоа што таа не се користи при подготовка на сокови.

Овошната пулпа содржи влакна и други хранливи материи. Сокот од портокал е добар пример за добри ефекти на пулпата. Содржи флавоноиди и витамин Ц кои работат заедно, а пулпата му помага на вашето тело.

Дали знаете колку влакна се губат кога овошјето се претвора во сок? Една чаша сок од јаболко со отстранета пулпа не содржи мерливи количини на влакна. За тоа ви се потребни 4 јаболка. За време на правењето сок се губат околу 15 грама влакна. Ако ги додадете назад во сокот, ќе го удвоите внесот на влакна на дневна основа.

Дали сокот не е здрав?

Одговорот зависи од тоа каква храна заменува и како се консумира. Сокот од кој се лишени влакна и многу хранливи материи, во суштина, е само извор на шеќер на кој му недостигаат хранливи материи за да го поддржат варењето. Овошните шеќери придонесуваат за зголемување на шеќерот во крвта побрзо од овошјето. Покрај тоа, многу сокови кои можете да ги купите во продавницата содржат само мал дел од вистински овошен сок зашто во нив се додадени разни засладувачи. Како резултат на тоа, лесно е да согорите многу калории без да ги добиете соодветните хранливи материи.

Сите научници се согласуваат дека овошниот сок е многу подобра опција од газираниот пијалок. Меѓутоа, во поголемиот број случаи, префрлувањето од овошје на овошни сокови може да биде само полоша опција за вашето тело и за вашето здравје.

error: Content is protected !!