Прашање кое често го поставуваме: Дали да јадеме пред или после тренинг?

Слични

6 совети како да станете утрински тип (дури и во зима)

6 совети како да станете утрински тип (дури и...

Три вештини кои треба да ги совладате пред Нова година

Три вештини кои треба да ги совладате пред Нова...

Како да се заштитите од навредите на другите луѓе?

Како да се заштитите од навредите на другите луѓе? Како...

5 причини за емоционални испади

5 причини за емоционални испади. Повеќето луѓе, вклучувајќи ја и...

Сподели

Прашање кое често го поставуваме: Дали да јадеме пред или после тренинг?

Многу фактори влијаат кога треба да јадеме кога тренираме.

Оброк пред или после тренинг?

Прашањето што често си го поставуваме кога планираме тренинг е дали да јадеме пред или после вежбање.

Во зависност од распоредот, режимот на спиење и други фактори, зависи и оваа одлука. Направено е истражување на оваа тема што може да ни помогне.

За оние кои стануваат рано, јадењето пред тренинг не е најдобрата опција. Ако правите вежби со кратко времетраење и висок интензитет, празен стомак всушност може да ја зголеми способноста на телото да ги користи мастите како гориво, пишува Healthline.

Тоа е затоа што примарен извор на гориво за телото се мастите и јаглехидратите, каде што мастите се складираат како триглицериди во масното ткиво, а јаглехидратите се складираат како гликоген во мускулите и црниот дроб.

Меѓутоа, ако планирате долгорочен тренинг, важно е да имате оброк пред да вежбате, тоа може да биде многу покорисно за вашето ниво на енергија.

Значи, исхраната пред или после тренинг зависи исклучиво од тоа каков тип на вежбање имате намера да го правите. Во секој случај, се препорачува секогаш да јадете после секој напорен тренинг и да внимавате да останете хидрирани.

error: Content is protected !!