Пријателства и врски на работното место

Слични

Пет типа жени од кои мажите бегаат

Пет типа жени од кои мажите бегаат Не се само...

Причина за останување во врска — долгогодишна врска

Причина за останување во врска — долгогодишна врска Меѓучовечките односи...

Мажите стапуваат во брак само од овие две причини

Мажите стапуваат во брак само од овие две причини Можеби...

Сподели

Пријателства и врски на работното место.

Кога станува збор за однесувањето на луѓето на работа, зборот што го претставува идеалот кон кој треба да се стремиме е – професионализам.

Тоа е, едноставно кажано, однесување прилагодено на деловниот контекст, фокусирано на водење бизнис и во согласност со правилата и целите на фирмата.

Пријателствата и врските на работното место често се табу тема, но денес дознаваме зошто е тоа така и дали е можно да се создаде средина во која пријателствата и врските нема да влијаат на продуктивноста на работа.

Каква улога игра професионализмот?

Професионализмот, понатаму, значи дека не се занимаваме со приватни работи на работа и оставаме настрана се што правиме во слободно време. Сепак, истите овие луѓе, кои работат, соработуваат и го сочинуваат тимот на една компанија, се прво и основно луѓе, а дури потоа професионалци. Ова значи дека понекогаш може да им биде многу тешко да ги „исклучат“ своите чувства, воспоставено однесување, навики, желби и ставови кога се на работа .

На сето ова, додајте го фактот дека луѓето поминуваат околу една третина од целиот ден на работа (или, посликовито, половина од будната состојба во текот на денот), тогаш станува јасно дека, од време на време, границата помеѓу професионалните и непрофесионално може да се префрли, па и да го изгуби од вид.

Луѓето, меѓу другото, се создаваат од способноста да се поврзуваат едни со други, и кога ќе се земе предвид времето што тие го поминуваат заедно – како колеги – тогаш не е изненадувачки што пријателствата и врските се раѓаат на работа (романтични и / или сексуални, или врски кои вклучуваат емоционална и / или сексуална компонента).

Многу компании во своите политики, без разлика дали се напишани или непишани, формални или неформални, дефинираат какво е прифатливо однесување што се бара од вработените. И во такви прописи, често се изразува ставот на самата компанија за пријателства и врски меѓу вработените.

Проблем или предност?

Одговорот можеби не е толку едноставен. Истражувањата што ги разгледаа пријателствата на работното место покажаа дека тие имаат свои добри и лоши страни. Позитивните се дека постојат поразвиени позитивни чувства кон самата компанија меѓу пријателите-соработници, тие се позадоволни од работата, попродуктивни, попосветени и ориентирани кон цели. Нивната негативна страна е дека, доколку дојде до расправија или прекин на пријателството, може да има завист, гласини, конкуренција и / или саботажа и одвлекување внимание од самата работа .

Кога станува збор за врските, тие обично имаат (додека траат) позитивно влијание врз оние што ги формираат – тие се помотивирани, попродуктивни и поотпорни на стрес.

Но, во исто време, тие можат да создадат чувство на непријатност кај другите членови на тимот. Во случај на прекинување на таквата врска, потребна е огромна количина професионализам за да не влијае на работната атмосфера, а тоа е всушност она што ги загрижува најголемиот број работодавачи и менаџери.

Љубовните врски, според тоа, можат да станат проблем кога нивните учесници ја перцепираат работата, односно работното време и компанијата, како место каде што можат да се справат со нивната врска.

Исто така, ако таквиот однос влијае на нивното однесување, но и на остатокот од тимот, тогаш станува јасно зошто тие можат да бидат потенцијален проблем и нешто што сериозно го тресе гореспоменатиот поим и идеал за професионализам.

Како да продолжи?

Работодавачот треба да регулира како ќе им пристапи на таквите, инаку сосема природни и нормални односи меѓу луѓето, односно неговите вработени.

Да се ​​каже вистината, не можете навистина да влијаете дали ќе се појават чувства кај вашите вработени – пријателски или било кој друг. Но, она што можете да направите е на некој начин да дефинирате кодекс на однесување на работното место. И потоа упатете ги на тој код секој пат кога ќе забележите дека може да се прекрши.

Забраната за некои работи како пријателство не изгледа како добра идеја, бидејќи не можете да им забраните на луѓето да се дружат.

Ако го прават тоа надвор од работното време, тогаш тоа повеќе не е ваш проблем. Истото важи и за врските, па многумина што се наоѓаат со своите учесници избираат да ја чуваат врската во тајност.

Но, ако таквите врски на кој било начин негативно влијаат на атмосферата и односите во тимот, тогаш можете да ги насочите нивните актери кон споменатиот код – збир на пишани или непишани правила за тоа кои однесувања се пожелни и прифатливи на работното место, а кои не.

Ако имате потреба да контролирате што чувствуваат и прават вашите вработени за тие чувства, може да настане проблем, бидејќи таквите работи не се во вашето поле на дејствување (се додека нивната сцена е надвор од работното место). Исто така, ако тивок ден во канцеларија се претвори во кавга помеѓу карани пријатели или љубовници / партнери, тогаш тоа станува ваш проблем.

Потоа можете да им ги покажете правилата за кои веќе се дискутира и да им дадете шанса да ви покажат дека нивната врска не мора да се префрли во канцеларија. Ако дури и тоа не е доволно, секогаш постојат екстремни опции , кои треба да им се презентираат на вработените долго пред да се разгори проблемот до степен што бара нивна имплементација.

error: Content is protected !!