Пристигна времето за јадење мандарини!

Слични

Шест начини да останете здрави додека работите седејќи пред компјутер

Шест начини да останете здрави додека работите седејќи пред...

Што се случува во нашето тело кога јадеме луто?

Што се случува во нашето тело кога јадеме луто? Лутата...

Чај од ѓумбир. Зошто ѓумбирот е здрав?

Чај од ѓумбир. Зошто ѓумбирот е здрав? Чајот од ѓумбир...

Нетолеранција на лактоза во 2021 година

Нетолеранција на лактоза во 2021 година Нетолеранцијата на лактоза е...

Сподели

Пристигна времето за јадење мандарини!

Мандарините не се само вкусни, туку содржат и многу хранливи материи и витамини кои можат да помогнат да се спречат болестите.

Ако сакате нешто вкусно што има многу здравствени придобивки, имаме предлог. Мандарините секогаш треба да имаат место на вашата листа за купување. Зошто мандарините се толку одлични? Ајде да ги разгледаме многуте здравствени придобивки од мандарините и да видиме!

Здравствени придобивки од мандарини

1. Полни се со антиоксиданси

Погледнете ја хранливата вредност на мандарините и ќе видите моќна електрана полна со витамини. Овие мали портокали имаат повеќе од една четвртина од препорачаната доза на витамин Ц по чаша. Тие исто така имаат антиоксиданси како што се бета-каротин, лутеин и зеаксантин. Овие каротеноиди помагаат да се одржат очите и кожата здрави.

2. Го забрзуваат растот на косата 

Мандарините исто така содржат витамин Е и Б12 за да ја одржат вашата коса полна и силна. Додадете малку во маслото за коса за природен сјај.

3. Помагаат во регулирање на тежината

Плодовите од мандарина се полни со влакна. Влакната ви овозможуваат да се чувствувате сити подолго време и го одржува вашиот дигестивен систем во движење. Ова ќе ви помогне да одржите здрава тежина.

4. Здрави коски

Магнезиумот, калциумот и фосфорот што се наоѓаат во мандарините придонесуваат за здравјето на коските. Полна чаша ви дава 3% порција од три минерали.

5. Го регулираат крвниот притисок

Редовното јадење мандарини може да ви помогне да го контролирате крвниот притисок. Влакната, калиумот и антиоксидансите во овошјето го одржуваат непречениот проток на крв и одржуваат низок крвен притисок.

6. Промовираат добар холестерол

Видот на влакна во мандарините и пектинот ја спречува апсорпцијата на лошиот холестерол во цревата. На тој начин добриот холестерол што го јадете има поголеми шанси да заблеска.

7. Здравје на имунолошкиот систем

Мандарините имаат хранливи материи кои помагаат да се залечат раните и да се спречи настинка. Нивното конзумирање исто така може да помогне во варењето и нервниот систем, намалувајќи ги повраќањата и грчевите во мускулите.

error: Content is protected !!