Содржи максимална доза на витамин Ц, ги чува коските, третира лошо варење: Еве зошто секој треба да внесе ананас во својата диета!

Слични

Сподели

Содржи максимална доза на витамин Ц, ги чува коските, третира лошо варење: Еве зошто секој треба да внесе ананас во својата диета!

Ананасот е тропско овошје кое има бројни придобивки за нашето здравје.
Истражувањата покажаа дека ананасот се користи во народната медицина уште од античко време.

Тој е одличен извор на витамин Ц , витамини од групата Б, влакна и минерали како манган

Може да го најдете свеж, но и замрзнат или конзервиран, поради што можеме да го јадеме ова тропско овошје цела година, дури и во зима. Може да јадете и ананас во конзерва, но секогаш обидувајте се да го добиете свеж. Ако тоа не е можно, купете таков што е спакуван во сопствените сокови, а не во сируп.

Можете да го исечете ананасот на парчиња и да го послужите со месо или како вкусно гарнирче. Без оглед на тоа како сакате да го јадете, ќе сакате да го вклучите во вашата исхрана што е можно поскоро, заради придобивките што ги има.

Богат е со витамин Ц

Извлечената хранлива состојка во ананасот е витамин Ц, кој го зголемува имунитетот и влијае на антиоксидансите на организмот. Една чаша ананас содржи 78,9 милиграми цитамин Ц, што е дури и повеќе од препорачаниот додаток за возрасни жени, што е 75 мг на ден.

Помага при варење

Ананасот содржи бромелаин , што е мешавина од ензими за кои студиите покажуваат дека може да го намали воспалението, а исто така помага во заздравување на раните и изгорениците. Истражувањата покажаа дека ананасот го подобрува варењето на храната , а во Централна и Јужна Америка се користи за лекување на варење

Тој влијае на здравјето на коските

Манганот кој се наоѓа во ананасот е неопходен за одржување на цврсти коски. Ананасот е еден од главните извори на минерали – една чаша ананас содржи околу 76 проценти од препорачаната дневна вредност на манган.

Манганот помага во ублажување на симптомите на остеопороза и ја подобрува вкупната густина на коските. Сепак, бидете внимателни и не претерувајте бидејќи внесувањето на манган може да биде опасно и може да го зголеми ризикот од когнитивни нарушувања ако консумирате повеќе од 11 мг на ден.

Содржи антиоксиданси

Според студија објавена во 2014 година, ананасот е тропско овошје кое е вистински извор на антиоксиданти , особено фолна киселина, флавоноиди и витамин Ц.Антиоксидансите се соединенија во храната кои помагаат во борбата против разни болести, како и во борбата против слободните радикали.

error: Content is protected !!