Трикови кои можат да ни помогнат да ги задржиме здравите навики за време на празниците

Слични

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете. Водич за...

Најмоќниот чистач за организмот

Најмоќниот чистач за организмот. Традиционален рецепт за напиток кој ќе...

Дали е корисно да се пие кефир ноќе?

Дали е корисно да се пие кефир ноќе? Вистина или...

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото. Самата сол...

Туна или лосос: што е поздраво?

Туна или лосос: што е поздраво? Прашање на денот! Зошто е...

Сподели

Трикови кои можат да ни помогнат да ги задржиме здравите навики за време на празниците.

За време на празниците сме многу зафатени – правиме празнични оброци, го собираме целото семејство и планираме заеднички патувања. Поради бројните обврски, тешко е да се одржуваат фитнесот и нутриционистичките цели – но тоа не значи дека е невозможно.

Планирајте однапред

Направете агенда: Направете нешто лесно во неделата на закрепнување од вежбање, како што е повремено кревање мали тегови или вежбање со ленти;

Дајте приоритет на храната: Кога јадете нешто богато со хранливи материи и со кое сте полни наместо да јадете огромен оброк, тоа е одличен начин да се држите до вашите нутриционистички цели. Избегнувајте прескокнување оброци, особено појадок: Луѓето често забораваат да јадат за време на празниците, но тоа може да доведе до пад на шеќерот во крвта што предизвикува голем глад, стрес и проблеми со спиењето. Погрижете се да јадете поконзистентно.

Планирајте го изгледот на вашата чинија: како дел од вашиот оброк, прво јадете храна богата со хранливи материи, како што се овошје и зеленчук, а потоа додадете цели житарки и протеин. Ова ќе ви помогне да не заборавите на ниту една важна храна.

Испланирајте ги вашите обврски

Разговарајте со пријателите и семејството за вашите обврски, а тоа ќе ви помогне да избегнете непријатни прашања и разговори за вашиот избор. Кога однапред ќе ги подготвите пријателите и семејството, тие ќе ве поддржат. Можеби дури и ќе ви понудат да ви се придружат!

Запомнете, тоа не е „сè или ништо“

Не паѓајте во замката да верувате дека не сте успеале ако не сте се придржувале совршено до вашиот план. Поздравиот начин на размислување се фокусира на долгорочното здравје. Ова не значи совршенство, туку прилагодување како што налагаат годишните времиња, па дури и празниците.

Јадете свесно

Кога јадете свесно, тоа може да ви помогне повеќе да уживате во храната. Сепак, дури и кога ќе одлучите свесно да уживате во храната, потребно е време за мозокот да ви каже дека сте сити. Во ред е да почекате малку помеѓу порциите, за да добиете попрецизни информации за тоа што бара вашето тело.

Бидете активни заедно

Охрабрете ги другите и зголемете го вашето движење за време на празниците со учество во активности кои ќе ви го раздвижат срцето како група. Планирајте прошетка после вечерата, пријавете се за празнична трка или играјте надвор со децата.

Подгответе оброк богат со хранливи материи

Лесен начин да го контролирате изборот на храна е да донесете или подготвите оброк богат со хранливи материи за споделување. Голем, богат оброк ќе ви обезбеди витамини и минерали, со што ќе бидете сити.

Направете го спиењето приоритет

Спиењето е главната работа кога станува збор за одржување на други добри навики. Со недостаток на сон, другите одлуки стануваат попредизвикувачки. Се препорачува да спиете 7-9 часа секоја вечер, дури и за време на празниците. Ова ќе ви помогне да го намалите стресот и да бидете здрави на неколку нивоа.

Најдете време да се ослободите од стресот

Празниците можат да бидат стресни, а грижата за себе ќе ви помогне подобро да се однесувате кон себе и кон другите. Обидете се да вежбате, медитирате или да одите на прошетка. Кажете им на другите дека ви треба време за себе, тоа е сосема разбирливо. Објаснете дека по некое време ќе се чувствувате многу подобро за да се ослободите од стресот, затоа понудете се да учествувате во социјална активност кога ќе се вратите на акција.

error: Content is protected !!