Во топ форма можете да останете на многу полесен начин од порано!

Слични

6 совети како да станете утрински тип (дури и во зима)

6 совети како да станете утрински тип (дури и...

Три вештини кои треба да ги совладате пред Нова година

Три вештини кои треба да ги совладате пред Нова...

Како да се заштитите од навредите на другите луѓе?

Како да се заштитите од навредите на другите луѓе? Како...

5 причини за емоционални испади

5 причини за емоционални испади. Повеќето луѓе, вклучувајќи ја и...

Сподели

Во топ форма можете да останете на многу полесен начин од порано!

Во текот на летото многу од нас губат по некој килограм бидејќи се движат и се хранат здраво. За да би го задржале тој тренд клучно што треба да направите кога времето ќе залади е трпезата да биде разновидна, а да останете физички активни.

Важен услов е да имате редовна физичка активност и да го менувате начинот на рекреација, а воедно да се прилагодувате на моменталното расположение и состојба на организмот.

Со комбинирање на различни техники и начини на вежбање се овозможува раздвижување на сите мускули и прилагодување на телото за нови движења.

Од огромна корист ќе биде ако и повремено работите на четири основни вежби за форма на телото а тоа се клекнувањата, издржувањето, склековите и вежби за трицепси.

Со оглед на тоа дека стомачните мускули први попуштаат затоа ви предлагаме вежби за да можете ефикасно да ги затегнете.

Препорачливо е постепено да ги тренирате стомачните мускули за да станат посилни, а воедно подоцна да работите и потешки вежби.

Стомачните мускули кои може секој да ги вежба се изведуваат така што ќе легнете на грб и ќе ги совиете нозете, а прстите ќе ги ставите на вашиот тил. Спојувајте го левиот лаок со десното колено а десниот лакот со левото колено.

На овој начин ќе направите неколку повторувања, а потоа ќе повторите и уште три серии. Потрудете се секој ден да го зголемите бројот на повторувањата, а кога стомачните мускули ќе ви станат лесни, започнете со потешки вежби.

Потпрете се на дланките и ножните прсти. Стегнете го стомакот и задницата па подигнувајте ја спротивната нога и рака додека не дојдат во иста висина. Повторете ја вежбата по 10 пати со една рака и нога во три серии.

Во стоечка положба совијте ги рацете во лактовите па така вашите подлактици да бидат паралелни со подлогата. Наизменичко подигнувајте го левото па десното колено, претендирајќи со нив да ги допирате рацете.

Работете го тоа во што побрзо темпо подигнувајќи ја 15 пати вашата нога. Повторете уште во две серии.

error: Content is protected !!