Војничка диета: За три недели ќе изгубите и до 12 килограми од вашата тежина и тоа без одрекување од брза храна!

Слични

Сподели

Војничка диета: За три недели ќе изгубите и до 12 килограми од вашата тежина и тоа без одрекување од брза храна!

Иако постот е присутен во светот од античките времиња, во последно време стана се популарен начин за брзо губење на килограми. Војничката диета во траење од три недели комбинира подолги периоди на пост со куси прекини, а како резултат ви донесува губиток на килограми за релативно кратко време.

Ако зборуваме за основните принципи на војничката диета тогаш со сигурност можете да ја наречете како еден вид на пост, едноставно со строга временска рамка во класичен облик.

Системот на исхрана вклучува одбивање храна 20 часа и четворочасовен „прозорец“ за јадење навечер. Истовремено во текот на постот не е неопходно во целост да се откажете од храната. Можете да пиете свежо цедени сокови, да јадете сиров зеленчук и ореви.

Нема посебно строги ограничувања за оброкот навечер. Можете да јадете било што но ако тргнете од првобитната идеја за исхрана на „вистински војник“, тогаш је ви биде необично да вечерате брза храна или колачи.

Во текот на периодот од 20 часа би требало да конзумирате што помалку храна и тоа: млечни производи, варени јајца, свежо овошје и зеленчук како и доста течности кои не се калорични (најдобро е тоа да биде вода). А по 20 часа, можете да јадете се што ќе посакате во период од 4 часа.

Секако, не се препорачува јадење на брза и нездрава храна туку и во текот на тие 4 часа кога можете да јадете колку сакате и се препорачува здрава и органска храна.

Распоред на војничка диета од три недели

Прва недела – Детокс

Во текот на првата недела во текот на 20 часа во едно деноноќие треба да јадете: јогурт, младо сирење, варени јајца, смути од зеленчук, супа без фиде и свежо овојшје и зеленчук.

Во текот на 4 часа кога можете да јадете што сакате, најдобро би било да јадете оброци кои се состојат од салата со масло и оцет, зеленчук кој е богат со протеини како што е гравот, житариците (се, освен пченица), мали количини на сирење и варен зеленчук.

Чајот, кафето, вода и мали количини на млеко можете да ги конзумирате во текот на целиот ден.

Втора недела – Поголем процент на масти

Како и во текот на првата недела во текот на 20 часа во едно деноноќие би требало да изедете: јогурт, младо сирење, варени јајца, смуни од зеленчук, супа без фиде и свежо овојшје и зеленчук.

Во текот на 4 часа кога можете да јадете што сакате би требало да јадете оброци кои се состојат од салати со масло и оцет, како и месо богато со протеини, варен зеленчук и една дланка јаткасти плодови.

Во текот на оваа недела не смеете да јадете житарици ниту зеленчук богат со скроб.

Трета недела – Губење на масни наслаги

Во оваа фаза постојат циклуси на внесување на храна богата со јаглени хидрати и храна богата со протеини. Во текот на 20 часа во едно деноноќие би требало да јадете јогур, младдо сирење, варени јајца, смути од зеленчук, супа без фиде и свеж зеленчук и овошје.

Во текот на 4 часта кога можете да јадете што посакувате најдобро би било да јадете оброци кои се состојат од салати со масло и оцет, варен зеленчук, мала кколичина на животински протеин и изберете нешто што ќе ви биде главен извор на јаглени хидрати како што е компирот, пченката и тестенините.

За десерт во текот на овој период можете да јадете мала количина на тропско овошје. По завршување на периодот од три недели, за подобри резултати диетата можете да ја започнете од почеток. Исто така можете да ја прескокнете и првата фаза и да се насочите кон втора и трета.

Во текот на целата војничка диета би требало да конзумирате витамини и минерали во облик на суплементи како некој вир на пробиотик.

Како и кај било која диета од рестриктивен тип, пред започнување на истата најдобро би било да се консултирате со својот лекар или нутриционост за да се посоветувате дали оваа диета е соодветна за вас.

error: Content is protected !!