За успешен ден: Работи што треба да се прават рано наутро

Слични

30 мисли кои ќе ви го попраават лошиот ден

30 мисли кои ќе ви го попраават лошиот ден. Како...

Седум најсилни болки кои човек може да ги доживее!

Седум најсилни болки кои човек може да ги доживее! Болката...

Еве која група на луѓе најчесто страда од депресија и зошто!

Еве која група на луѓе најчесто страда од депресија...

Сподели

Успешниот ден зависи од многу работи. Сите знаеме дека поговорката „Денот по утрото се познава“ е голема вистина, но исто така и повеќето од нас стануваат со големи тешкотии, по неколку одложени аларми на телефонот.

Честопати ни се чини дека денот треба да трае, барем еден час подолго, за да можеме да ги завршиме сите обврски што не очекуваат.

Земете го животот во свои раце од моментот кога ќе ги отворите очите, така што нема да ви треба, тој славен 25-ти час во денот.

Седум часа сон

Да бидеме искрени, квалитетен и здрав сон е исто толку важен како диетата или физичката активност. Ништо не може да компензира за недоволно спиење, па обидете се да спиете седум часа. Бидете многу попродуктивни, покреативни, ќе чувствувате помалку стрес, ќе го намалите ризикот од дебелина и депресија.

odmor ,spienje vo den

 

Благодарност

Откако ќе се разбудите од здрав, квалитетен сон, одвојте неколку минути да се опуштите. Медитирајте во вашиот кревет и бидете благодарни за сите убави работи што ве очекуваат. Благодарноста е заразна, таа е мајка на сите доблести и клуч за успехот.

blagodarnost

srekjni lugje

Физичка активност

И покрај бројните студии кои тврдат дека физичката активност е непроценлива за здравјето и целокупната состојба на организмот, голем број од популацијата сè уште не вежба.

Ако сакате да припаѓате во групата на здрави продуктивни луѓе, вклучете физичка активност во вашата дневна рутина. Не мислиме само на теретана – ако живеете во куќа, излезете во двор, сигурно има некоја активност што ќе ве активира за кратко време.

trening

Консумирајте 30 грама протеини

Доналд Лајман , истакнат професор на Универзитетот во Илиноис, препорачува најмалку 30 грама протеини за појадок, но исто така тврди дека тие се клучни кога ги јадеме. Храната богата со протеини одржува ситост подолго од другите, но исто така е одговорно и стабилното ниво на шеќер во крвта. Половина час по будењето, јадете изматени јајца или некоја друга храна богата со протеини .

imunitet, namirnici

Размислувате за вашите цели

Поставете си долгорочни и краткорочни цели, а потоа одвојте само неколку минути наутро за да размислите за целите што си ги поставиле себе си. Ако само ги прочитате своите цели што сте ги запишале, ќе размислувате за нив секој ден. Ако размислувате за нив секој ден, ќе започнете да работите на нив и на крајот ќе ги реализирате. Постигнувањето на целите е наука, во таа равенка нема непознати. Ако следите едноставна шема, можете да ги постигнете своите цели, без оглед кои се тие.

Postavete celi vo den

odmor vo priroda

Волјата е како мускул што троши сила користејќи го. Слично на тоа, нашата способност да носиме квалитетни одлуки се намалува со текот на времето. Колку повеќе одлуки ќе донесете, толку повеќе ќе бидете уморни, затоа започнете со онаа што повеќе би сакале да ја одложите. Прво, донесете најтешка одлука, па тие ќе ги решат вашите обврски според приоритетот.

error: Content is protected !!