Здрава а не дебели! Житарица која Јелена и Новак ја јадат секој ден

Слични

Сподели

Здрава а не дебели! Житарица која Јелена и Новак ја јадат секој ден.

Житарица што многу ја сакаат Новак и Јелена – вистинска замена за месо!

Секој ден треба да се јаде по една чинија со интегрални житарици, бидејќи истражувачите истакнуваат дека ова го намалува ризикот од предвремена смрт. Овој начин на јадење е превенција од срцеви заболувања, карцином, дијабетес и други сериозни, хронични болести.

За луѓето на кои им пречи глутен или страдаат од целијачна болест, како што е Новак Ѓоковиќ, важно е да изберат житарки што не го содржат истиот.

Што почесто, вашиот избор треба да биде киноа, која содржи повеќе протеини, витамини од групата Б, диетални влакна и минерали од многу други житарки.

Ова мало семе е всушност КОМПЛЕТН ПРОТЕИН – ги содржи сите осум есенцијални аминокиселини. Дури и Обединетите нации ја прифатија киноата како супер храна, поради нејзиниот фантастичен состав, кој исто така вклучува магнезиум, железо и фосфор.

За да бидат работите уште подобри, киноата не содржи глутен и многу лесно се вари. Значи, ова е нешто најблиску до совршената храна што може да се најде. Јелена ужива да подготвува здрави оброци, а Новак е познат како поддржувач на здрава храна. Киноа е многу често на нивното мени.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jelena Djokovic (@jelenadjokovicndf)

Можете да подготвите киноа како ориз. Најдобро е да се исплакне малку и да се потопи пред да се готви, а потоа да се стави вода да зоврие, да се додаде киноа и да се готви на тивок оган додека не омекне.

Скалата е околу две чаши вода за една чаша киноа, а готвењето трае помалку време – околу петнаесет минути.

Може да го послужите за каков било оброк – да додадете сецкано овошје за појадок, да додадете состојки за салата или пилаф за ручек, а навечер најдобро е да го измешате со малку сецкани или пржени моркови и да го зачините по вкус.

Еве идеја за совршен рецепт:

  • 2 чаши зготвена киноа
  • 1 чаша рендан морков
  • 1 главица црвен кромид
  • 1 жолта пиперка
  • 1 магдонос
  • Јаболков оцет
  • маслиново масло
  • сол и бибер

Подготовка: Потопете ја киноата околу половина час и варете ја. Нарендајте морков и ситно исецкан кромид и пиперка. Измешајте ги сите состојки, зачинете по вкус и послужете малку оладено.

Можете да измешате киноа со различни состојки, бидејќи има целосно неутрален вкус.

error: Content is protected !!