Зошто 50% од жените се фригидни и неуротични ?

Слични

6 совети како да станете утрински тип (дури и во зима)

6 совети како да станете утрински тип (дури и...

Три вештини кои треба да ги совладате пред Нова година

Три вештини кои треба да ги совладате пред Нова...

Како да се заштитите од навредите на другите луѓе?

Како да се заштитите од навредите на другите луѓе? Како...

5 причини за емоционални испади

5 причини за емоционални испади. Повеќето луѓе, вклучувајќи ја и...

Сподели

Зошто 50% од жените се фригидни и неуротични ?

Нашиот познат психијатар издвои три типа фригидни жени, кои станаle вакви од различни причини.

Фригидноста на жената, како и импотенцијата на мажот, се најчестите нарушувања во сексуалниот живот на мажите или жените.

За волја на вистината, треба веднаш да се каже дека двете нарушувања не се изолирани феномени што би се однесувале на некаква наводна штета само на сексуалниот, односно гениталниот апарат на маж или жена.

Процентот на т.н органската причина за импотенција или фригидност, односно причината што би се однесувала на некоја вистинска физичка болест или оштетување на гениталиите, е извонредно мала. Во сите други случаи на импотенција или фригидност, овие сексуални нарушувања се исклучиво од психичка или ментална природа, чија причина во невротично нарушување не е само сексуалниот живот на поединецот, туку и целата личност.

Фригидноста на жената е многу пораспространет феномен отколку немоќта на мажот.

Иако самиот поим за фригидност е контроверзен, бидејќи за различни автори не секогаш значат ист феномен (тие се разликуваат, на пример, целосно од делумна фригидност), мислењата на мнозинството се согласуваат дека процентот на фригидни жени е некаде помеѓу 35-50 %.

Се разбира, развојот на општеството, како и нивото на образование, значително влијаат на варијацијата на споменатиот процент, кој се уште, очигледно, е релативен. Затоа, веројатно е дека во земјите со низок стандард, односно претежно примитивна структура на заедницата, овој процент ќе се движи кон горниот просек.

Познато е и утврдено дека кај жените од постарите генерации, во скоро сите земји, претежно оние родени пред 1900 година, процентот на фригидност не бил само многу висок, туку во околу 84% тие знаеле само за една коалитна позиција , а повеќе од 1/3 не се соблекле.

Од друга страна, сепак, интересно е да се напомене дека ако во цивилизирани земји со висок стандард, кршењето на осифицираната рамка на патријархалното општество, еманципацијата на жените и слабеењето на улогата на догматска религиозност доведе до несомнен пад на севкупната процентот на фригидност кај жените, парадоксално се зголеми неуротичноста на жените во однос на нејзината психолошка, па дури и физиолошка маскулинизација, поголема слобода во изразување агресија кон мажите, што пак создава несомнени пречки во нормалното доживување на сексуален однос, создавајќи услови за повремени или делумни фригидност.

Иако фригидноста несомнено зависи од споменатите социолошки фактори, чиешто вистинско значење и удел во појавата на разни видови фригидност се уште е тешко објективно да се процени (бидејќи некои психолошки механизми, за кои ќе се дискутира, влијаат на појавата на фригидност и се чини дека се постојано присутни во сите услови примитивен и цивилизиран живот), ќе се фокусираме на трите најчести типови на фригидни жени, за кои со право може да се претпостави дека постоеле во минатото, секако дека постојат во сегашноста и барем два од овие три типа можат се верува дека се тие во иднина.

Да почнеме со типот на жена во чие формирање патријархалното општество имаше можеби најголем удел, со непроменети поими за сексуален морал и неговите практични примени во семејното воспитување.

Станува збор за типот на фригидна жена која во својата фигура често е инфантилна и недоволно отпорна на разни болести и трауми, во нејзиниот психолошки профил покажува екстремна срамежливост, повлекување, затвореност во однос на надворешниот свет или дури и хроничен страв. Кај таквите жени, во чија анамнеза често откриваме дека имале сурови татковци кои исто така физички ги мачеле, и во чии фантазии било откриено дека силувањето игра голема улога, мазохистичките тенденции обично биле значително изразени.

Претерано строго морално воспитување дома, и таму каде што немаше физичка грубост, создаваат морални бариери за доживување оргазам во присуство на силно чувство на вина, се до свесно прифаќање на фригидноста како казна, страдање и жртва за некој друг грев. всушност посветени или замислени. Таквите жени едноставно чувствуваат дека немаат право на задоволство. Покрај тоа, доживувањето оргазам кај нив понекогаш се поистоветува со предавање на проституција.

Вториот, највообичаен тип на фригидна жена е оној со т.н комплексот Амазон (по XJ фон Шуман).

Овој тип на жена, која покажува несвесна желба да постои независно од мажот, или само да го користи како сексуален партнер за да има деца, се карактеризира со силна идентификација на ќерката со мајката. Слично како и ќерките на митските Амазонци, овие жени израснале во семејства во кои таткото или бил целосно отсутен или многу мал, или воопшто не се грижел за семејството.

Бидејќи детето во нормални услови на својот развој се поистоветува прво со мајката, но потоа постепено се повеќе со таткото, со што се создава, од она што го наследило и она што го добил од неговите родители, јадрото на сопственото јас, природно очекувајте невротично нарушување на овој развој (што скоро секогаш се рефлектира во сексуалниот живот на поединецот),кога не се исполнети условите за нормален развој на личноста.

Конфликтот кај овие жени со комплексот Амазон е во длабокиот внатрешен конфликт помеѓу желбата за љубов и мајчинство (да се биде како мајка) и непријателската агресија која често се качува до омраза кон маж (да не биде како татко). Овој амбивалентен став ја принудува да избере маж кој ќе биде само инструмент за оплодување со силна желба да владее со него (оттука и склоноста кон женствените мажи). Во постојаниот конфликт помеѓу агресијата и потребата за љубов, овој тип на жена не може со задоволство да изврши сексуален чин.

Третиот тип на фригидна жена е оптоварена со т.н Комплексот Палас-Атина (исто така по XJ фон Шуман).

Овој тип одлучува да се води повеќе или помалку цел живот според ликот на маж, да остане, ако е можно, девица до крајот на животот, и со тоа да се откаже од раѓање деца. Како што Палата-Атина, во грчката митологија, потекнува директно од мудрата глава на својот татко Зевс, во целосна воена опрема, со воен плач на усните, така и овој тип на жена, за разлика од претходниот, се карактеризира со силна идентификација со нејзиниот татко.

Во такви семејства, каде мајката е слаба страна, таа не се грижи за децата доволно и лошо, поради незнаење или, често, невротична неподготвеност да ја игра улогата на мајката, а таткото е интелектуално и морално доминантен фигура, ќерката рано ќе развие конкурентна љубомора кон мајката. Ќе ја презира и потцени, презирајќи и потценувајќи истовремено се што е женско, пред се неговата сексуалност.

Имајќи го предвид само машкиот начин на живот како вреден и достоен за човечкиот живот, таквата жена рано ќе покаже страв помешан со згрозеност кон сексуалната и мајчинската улога на жените, компензирајќи, честопати многу успешно, во интелектуалното поле и со тоа успешно да се приближи и се повеќе се изедначува со таткото.

Од вакви жени, често со машки карактеристики,подоцна може да се појават вредни интелектуални творци кои секогаш ќе бараат друштво само со маж, се разбира дека нема да се вклучат во љубовни игри со нив, бидејќи, поради нивниот силен нарцизам, тие не се способни за каква било љубовна настава, туку да ги зајакнат своите разговори преку интелектуални разговори со машки особини.

Ги опишавме трите највообичаени типови на фригидни жени без да разгледаме некои други видови на фригидност како што се: одмаздољубива жена која несвесно има тенденција да го направи мажот импотентен, или жена премногу еротски врзана за татко кој е фригиден од страв да не ги задоволи инцестуален со сексуално задоволство, па оттука и забранета желба, итн.
Отсекогаш имало фригидни жени, како и импотентни мажи, без оглед на социолошката структура на општеството, што, како што видовме, не е без значење. И двете нарушувања се израз не само на длабоко нарушување на целата личност поради неповолни надворешни фактори, туку и егзистенцијален израз на несовршеноста на една личност, како и неговиот, секогаш присутен, напор да се достигне нивото на зрелост каде љубовта како најефективниот лек го ослободува човек.
error: Content is protected !!