Зошто е најтешко да се намали телесната тежина во пандемија?

Слични

Сподели

Зошто е најтешко да се намали телесната тежина во пандемија?

Пролетта официјално започна кога нашите зимски навики ќе се наплатат. Во надеж дека подобро време ќе донесе повеќе активности, многумина од нас размислуваат за губење на тие неколку вишок килограми и подготвени се за лето.

Отсуството на секојдневни физички активности за време на пандемијата на корона вирусот, секако многу влијаеше на нашата психа, а со тоа и на нашата волја и тежина. И токму кога сите велеа дека сега е вистинско време да ја свртиме пандемијата во наша сопствена предност и да се подобриме во секоја смисла на зборот, се чини дека никогаш не е потешко.

Не може да се негира дека храната ни носи многу потребно парче задоволство во овие тешки моменти, па затоа е тешко за нас да се откажеме од тоа.

Сепак, постои еден ефикасен начин што нема да ви го одземе задоволството, но ќе ви помогне да ги изгубите тие неколку вишок килограми до летото.

За почетниците, откажете се од популарните диети

Скоро најпопуларните диети имаат таканаречен јо-јо ефект, но всушност не е тоа за што треба да се грижите најмногу. Во време кога нашето расположение и мотивација секако се разнишани, откажувањето од гастрономските задоволства ќе ја направи нашата психа уште по кревка.

Покрај тоа, повеќето од овие диети се базираат на ограничување на јаглехидратите, што според многу нутриционисти е неразумен потег, пред се затоа што шеќерите се основно гориво на нашето тело. Шеќерите не само што се движечка сила и обезбедуваат енергија, туку тие се и добро познати „кревачи на расположение“.

Затоа, диетата што ќе ја изберете мора првенствено да се базира на вашите афинитети во исхраната, но исто така вклучува и внесување на храна од сите групи на хранливи материи.

Рецепт за фит линија

Нутриционистите се согласуваат дека единствената здрава „диета“ е онаа во која се застапени сите групи на храна и дека единствената ваша грижа е всушност од математичка природа. Контролата на порциите е неопходна при здраво слабеење, бидејќи нема храна што „дебелее“, туку онаа што во големи количини влијае на акумулацијата на маснотии и шеќер, а потоа доведува до вишок тежина.

Бидејќи секоја личност е различна, така треба да ставите на хартија колку калории консумирате дневно. На пример, на просечна жена и требаат 2.200 калории на ден за да обезбеди енергетски баланс.

Ограничување на 500 калории на ден, наместо 1.200 како што советува т.н. диета преку Интернет, многу брзо ќе ве доведе до посакуваната цел без последователен јо-јо ефект.

Да се ​​откажеш од 500 калории на ден не е голема жртва, така што ќе останеш со голем избор на храна што сепак можеш да ја консумираш во преостанатите 1.700 калории.

Што значи? На пример, ако сте љубител на газирани пијалоци, имајте на ум дека една кока-кола може само 144 калории. Ако, пак, не се вклопува во исхраната одреден ден, тогаш секогаш можете да ја замените со својата некалорична варијанта Кока-Кола нула.

Исто така, ако сте подготвиле зеленчук и пилешко на скара за ручек, нема причина да не се почестите со една торта што содржи 200 калории по ручекот. Единствената разлика е во тоа што можеби претходно сте јаделе две парчиња, а сега ќе се држите до едно. Секогаш постои избор.

Колку килограми можете да изгубите до летото?

Со елиминирање на 500 калории од вашата дневна диета на неделно ниво, можете да изгубите до 3.500 калории, што значи дека ќе бидете полесни за половина килограм на секои две недели. Иако може да изгледа како бавна диета, треба да имате предвид дека со усвојување на таква умерена диета, тежината нема да се врати, а вие сепак ќе можете да уживате во омилените вкусови и да одржувате добро расположение.

error: Content is protected !!