Зошто Настанува Анксиозноста?

Слични

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете

Заборавете на немирните ноќи и вртењето додека спиете. Водич за...

Најмоќниот чистач за организмот

Најмоќниот чистач за организмот. Традиционален рецепт за напиток кој ќе...

Дали е корисно да се пие кефир ноќе?

Дали е корисно да се пие кефир ноќе? Вистина или...

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото

4 знаци кои откриваат вишок сол во телото. Самата сол...

Туна или лосос: што е поздраво?

Туна или лосос: што е поздраво? Прашање на денот! Зошто е...

Сподели

Анксиозно растројство или анксиозност е исцрпувачка психолошка состојба што може да биде привремена, но исто така може да биде честа и негативно да влијае на нашиот квалитет на живот и менталното здравје .

Да се ​​справите со анксиозноста не е лесно, но првиот чекор кон решение е да ја разберете и прифатите вознемиреноста , односно да протолкувате што ја предизвикува и кои навики ви помагаат да ја надминете.

Зошто се јавува вознемиреност – следниве 3 причини се најчести:

1. Анксиозност како последица на преосетливост

Со анксиозност честопати се соочуваат интуитивни, премногу емотивни и чувствителни луѓе. Тие лесно апсорбираат енергија и емоции од околината, и ако не станат свесни за својата чувствителна страна и не знаат како да се заштитат од енергетските влијанија на другите луѓе, вознемиреноста може да се појави како последица.

Ако чувствувате бран на вознемиреност во друштво на одредени луѓе или социјални интеракции, најверојатно е наведена причината за вашата состојба. Решението е да ја заштитите својата енергија, како и да го преиспитате кругот на луѓе во кои се движите. Првиот чекор за заштита на енергијата е да се држите настрана од токсични луѓе и енергетски вампири.

2. Страв од неизвесна иднина

Луѓето со исклучително активен ум, односно оние кои премногу размислуваат за можни исходи и последици, се склони кон анксиозност. Премногу размислување може да доведе до неосновани грижи, а грижите може да доведат до вознемиреност. Најчесто во такви мисли се прашуваме – “Што ако се случи нешто негативно?” Ова се најчесто размислувања за иднината и постои страв од губење контрола во одредени ситуации. Медитацијата, прошетка во природа или пишување дневник може да ви помогнат во оваа ситуација или која било техника што може да ве ослободи од негативни и напорни мисли.

3. Анксиозност поради промена

Кога ќе се случат ненадејни и изненадувачки промени во нашите животи или ќе се подготвиме за духовно будење, односно ќе добиеме зголемена свесност, вознемиреноста може да се појави пред самата промена. Во такви ситуации, може да се појави чувство на конфузија и несигурност.

error: Content is protected !!