Зошто толку многу копнееме по колачи? Постојат неколку важни причини

Слични

6 совети како да станете утрински тип (дури и во зима)

6 совети како да станете утрински тип (дури и...

Три вештини кои треба да ги совладате пред Нова година

Три вештини кои треба да ги совладате пред Нова...

Како да се заштитите од навредите на другите луѓе?

Како да се заштитите од навредите на другите луѓе? Како...

5 причини за емоционални испади

5 причини за емоционални испади. Повеќето луѓе, вклучувајќи ја и...

Сподели

Зошто толку многу копнееме по колачи? Постојат неколку важни причини.

Кај многумина често им се јавува потребата за внесување шеќер. Сигурно тоа ви се случува и вам. Истражувањата покажуваат дека тоа е класична навика.

Зошто толку сакаме шеќер?

Хормонот што го стимулира тоа добро чувство кога конзумираме шеќер се нарекува допамин, а хормонот што го регулира нивото на шеќер во крвта се вика инсулин. Кога јадеме шеќер, инсулинот се зголемува. Ова предизвикува зголемување на ослободувањето на допамин, а тоа прави да се чувствуваме добро и ја претвора потрошувачката на шеќер во навика.

Решението е да се обидете да најдете здрава навика како замена за шеќерот. За да се ослободиме од навиката за прекумерно уживање во колачите по јадење, треба да најдеме здрава навика со цел нашиот мозок да се „репрограмира“. Ова може да значи, на пример, гледање омилено шоу на ТВ, релаксирачка бања или некоја друга здрава храна.

Хормони за глад

Другата причина зошто копнеете за шеќер може да биде поврзана со грелин, хормонот за глад. Ако не јадете доволно или ако немате балансирана исхрана, постојат причини зошто нашето тело не испушта доволно грелин. Исто така, пребрзото конзумирање храна прави да се чувствувате помалку задоволни по оброкот, а тоа може да доведе до желба за повеќе храна и колачи.

Ниско ниво на серотонин

Ако некогаш сте се запрашале зошто се чувствувате како да сакате да се занимавате со колачи по напорниот ден, тоа може да биде поврзано со нивото на серотонин. Серотонинот помага да се регулира расположението, па затоа е сосема логично дека нашето тело го посакува кога сме вознемирени, под стрес или во депресија.

– Познато е дека пониските нивоа на серотонин во мозокот предизвикуваат желба за шеќер.

Решението би било да пронајдете здрави начини за управување со нивото на вознемиреност и стрес.

Недоволно спиење

Недостигот од сон е поврзан со прејадувањето, особено со посегнувањето по поголема количина нездрава храна. Обидете се да спиете околу осум часа и воспоставете рутина за спиење.

error: Content is protected !!